خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها نقد و بررسی بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور؛ خوگر

نقد و بررسی بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور؛ خوگر

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

علاقه انسان به زیبایی و هنر، بر هیچ فردی پوشیده نیست و این مسئله در گذر سال ها، به یک شکل نمود پیدا کرده است. در حال حاضر اکثر افراد جامعه سعی بر این دارند تا محیط اطراف و محل زندگی خود را به گونه ای آمیخنه با سلیقه ی خود دیزاین کنند که در عین زیبایی، از جنبه های مثبت روانشناختی آن نیز سود ببرند. به همین دلیل علم طراحی دکوراسیون در زندگی انسانها پا به عرصه گذاشته و در سال های اخیر مورد استقبال مردم در همه اقشار جامعه قرار گرفته است.

در این مطلب از بخش معرفی و بررسی برند ها در مجله اینترنتی پیت کت سعی بر این داریم تا به نقد و بررسی خوگر بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور بپردازیم. در فروشگاه اینترنتی خوگر شما می توانید کالاهای متفاوتی را در حوزه دکوراسیون، مبلمان اداری و خانگی و معماری داخلی از تولید کنندگان مختلف مشاهده، بررسی و در نهایت خریداری کنید.


فروشگاه اینترنتی خوگر

خوگر یک فروشگاه اینترنتی معمولی نیست. خوگر را می توان پلتفرمی دانست که عرضه کنندگان کالا و مصرف کنندگان کالا را در حوزه های دکوراسیون، مبلمان اداری و خانگی و معماری داخلی بهم متصل کرده است.

زمانی بحث اعتماد به خرید اینترنتی مهم ترین چالشی بود که فروشگاه های آنلاین کشور با آن مواجه بودند. اما حالا که خرید اینترنتی کالا برای بسیاری به یک کار معمولی و روزمره تبدیل شده و تعداد فروشگاه های اینترنتی مجوز دار در کشور از مرز 30 هزار نمونه هم گذشته است، با این حال فروشگاه های اینترنتی با چالش مهم تری مواجه شده اند؛ بنام رقابت.

فروشگاه اینترنتی خوگر

در چنین شرایطی فروشگاه های بزرگ که گستره وسیعی از کالاها را پوشش می دهند، با اقداماتی مثل افزایش تنوع کالاهای خود برای حفظ مشتریان سابق خود می کوشند. اما در عین حال فروشگاه های کوچک تر اما تخصصی، با تمرکز روی فروش نوع خاصی از کالا در تلاشند تا مشتریان فروشگاه های قدیمی تر را به سوی خود بکشانند.

فروشگاه اینترنتی خوگر یکی از همین فروشگاه هاست که به طور تخصصی در زمینه فروش مبلمان اداری و خانگی و لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت می کند. این سرویس به جز ارائه مبلمان اداری و خانگی و لوازم لوکس دکوراسیون به مشتریان، یک شبکه اجتماعی برای طراحان دکوراسیون داخلی هم هست تا ضمن اشتراک گذاری ایده ها فرصت خوبی برای دیده شدن هم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی 7 فروشگاه آنلاین برتر خرید سرویس خواب در کشور 

خوگر ضمن ارائه خدماتش در وبسایت، بخشی از آن ها را در اپلیکیشن خود هم ارائه می کند که در ادامه آن ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.


اپلیکیشن خوگر

با نصب اپلیکیشن خوگر، می توانید به بیش از 4۰۰۰ محصول از معتبرترین برندهای مبلمان اداری و خانگی و دکوراسیون داخلی دسترسی داشته باشید و برای خرید آن ها اقدام کنید. مبلمان اداری و خانگی از جمله صندلی اداری، لوازم دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی و ابزار تخصصی نورپردازی کالاهایی هستند که در فروشگاه اینترنتی خوگر در دسته هایی منظم ارائه شده اند.

فروشگاه اینترنتی خوگر

تیم خوگر در طراحی اپلیکیشن کاملا به رابط کاربری وبسایت وفادار بوده، و نهایت تلاش خود را انجام داده که در موبایل هم تجربه ای خوب و رضایت بخش از خرید را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. باید بگوییم که نتیجه کار از لحاظ ظاهری بسیار خوب و کاربرپسند بوده است.


نقاط ضعف خوگر

فروشگاه اینترنتی خوگر با وجود داشتن موتور جستجوی قدرتمند و دسته بندی های خوب برای یافتن کالا، از فقدان فیلترهای جستجوی کافی رنج می برد. در حال حاضر تنها فیلترهایی که می توانید برای جدا کردن نتایج از هم به کار ببرید فیلترهای قیمت و برند کالا هستند که برای یک فروشگاه اینترنتی با تنوع بالایی از کالا اصلا کافی به نظر نمی رسند.

فروشگاه اینترنتی خوگر

نکته بعد اینکه هنوز امکان مقایسه دو یا چند کالا با یکدیگر را هم ندارد و برای این کار مجبور هستید که صفحه هر کدام را جداگانه بررسی کنید. در کنار این موارد نبود امکان نوشتن نظر زیر محصولات هم نقطه ضعف دیگری است که برای یک فروشگاه اینترنتی عجیب به نظر می رسد.


نقاط قوت خوگر

در ابتدای مطلب از شبکه اجتماعی خوگر صحبت کردیم. خوگر با راه اندازی بخشی به نام گفتگو، بر این تلاش است که میان طراحان دکوراسیون داخلی و ارائه‌کنندگان خدمات در حوزه معماری روابط مفید برقرار کند تا به پیشرفت این صنف کمک بسزایی کرده باشد. اعضای خوگر می توانند با احداث تاپیک خود در حوزه معماری و دکوراسیون به بحث و گفتگو مشغول شوند و تجربیات خود را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند.

فروشگاه اینترنتی خوگر

بدون شک ایجاد یک شبکه اجتماعی اختصاصی برای طراحان دکوراسیون داخلی اقدام مفید و مثبتی از سوی تیم خوگر بوده، ولی اینکه چقدر تأثیرگذار باشد را گذشت زمان مشخص می کند. تصور می کنیم که راه اندازی این بخش در اپلیکیشن موبایل بتواند معیار خوبی برای قضاوت باشد که امیدواریم در آینده ی نزدیک شاهد این اتفاق خوب باشیم.

اما به غیر از شبکه اجتماعی، فروشگاه اینترنتی خوگر دارای یک بخش وبلاگ هم هست که مطالب مفید و آموزنده ای در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی را در آن منتشر می کند. این توجه به تولید محتوا در کنار جمع آوری نیروهای متخصص را باید جزو نقاط قوت بزرگ خوگر به شمار بیاوریم که در کمتر فروشگاه اینترنتی دیگری شاهد آن هستید؛ موضوعی که می تواند در آینده برای پیشرفت مجموعه و مطرح شدن آن به عنوان رقیبی قدرتمند در میان فروشگاه های اینترنتی نقش یک سکوی پرتاب را ایفا کند.


کلام آخر 

در انتها بعنوان کلام آخر باید بگوییم که فروش کالاهای اصل از برندهای معتبر، مزایا و تخفیف های ویژه خرید و ارائه مقالات تخصصی در حوزه معماری داخلی عواملی هستند تا بتوانیم عملکرد کلی فروشگاه اینترنتی خوگر را قابل قبول توصیف کنیم. 

امیدواریم این مطلب از مجله اینترنتی پیت کت اطلاعات مفیدی را برایتان در مورد خوگر بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبلمان کشور بازگو کرده باشد. با این حال با به اشتراک گذاشتن نظراتان درمورد این نقد و بررسی ما را در جهت بهتر شدن و کامل تر شدن این مطلب یاری کنید.

برچسب ها:
1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • مریم
    18 فروردین 01

    من برای اتاقم یک مبل راحتی تکی گرفتم از سایت خوگر. پشتیبانی و کیفیت خدماتشون خوب بود. من شانسم خوب بود که از تخفیف هات کد تخفیف خوگر هم گرفته بودم و کلی به نفعم شده بود.

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید