خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها هر آنچه که از تشک خوشخواب باید بدانیم

هر آنچه که از تشک خوشخواب باید بدانیم

زمان مطالعه : 

8 دقیقه

خواب یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر فرد است و تشک خوب پایه و اساس یک خواب خوب شبانه است.  بنابراین، انتخاب مناسب ترین تشک می تواند یکی از تصمیمات سخت زندگی ما باشد. 

تشک خوشخواب یکی از محبوبترین برند ها در بین تشک ایرانی در زمینه تولید تشک خواب مرغوب است، که از انواع مختلف آن می توان به تشک طبی خوشخواب اشاره کرد. در ادامه شما را با تکنیک هایی برای خرید تشک خوشخواب مناسب آشنا می کنیم.


چگونه تشک خوب و مناسب را تشخیص دهیم؟ 

هر فردی در هنگام خرید تشک، ترجیحاتی دارد که آنها را هنگام خرید مدنظر قرار می دهد. اما علاوه بر آن یکی از اصلی ترین ویژگی های تشک مناسب، حمایت آن از ستون فقرات در هنگام خواب است. 

در واقع، یک تشک خوب بدن شما را در حالت خنثی نگه می دارد. منظور از حالت خنثی، این است که ستون فقرات، سر، شانه ها، باسن، پاشنه و دیگر قسمت های بدن شما را در یک راستا و در حالت طبیعی خود نگه می دارد. 

حالت طبیعی بدن بر روی تشک

در واقع، تشک مناسب هیچگونه فشار اضافی بر بدن شما وارد نمی کند، و شما را در حالتی شناور نگه می دارد. البته، با استفاده طولانی مدت از تشک طبی خوشخواب عضلات شما شل می شوند و این عاملی موثر برای داشتن خواب شبانه سریع و عمیق است.
 تشک طبی خوشخواب دردهای مخصوص همچون درد کمر را از بین می برد، که این امر منجر به افزایش کیفیت زندگی و بهبود وضعیت جسمی شما می شود. 


هر آنچه که باید قبل از خرید تشک بدانیم!

اگر با یک حساب ساده به مقایسه دو وضعیت نشستن روی مبل و دراز کشیدن روی تخت بپردازیم، متوجه می شویم، زمان بیشتری را به دراز کشیدن روی تخت سپری می کنیم. خواب خوب شبانه منجر به تجدید انرژی، افزایش جوانی، افزایش آرامش، کاهش استرس و اضطراب، و ذهنی آماده برای یک روز عالی می شود. به همین منظور ضروری است قبل از خرید تشک به این موارد توجه کنید:


1. روی راحتی تشک متمرکز شوید. مهمترین چیزی که هنگام خرید تشک باید در نظر داشته باشید، میزان راحتی تشک است. حتی اگر گرانترین تشک را بخرید، اما در هنگام خواب احساس راحتی نداشته باشید، این محصول بعد از مدتی دلتان را می زند، و جسمتان را خسته نگه می دارد. 

خواب راحت و آرام بر روی تشک


2. عامل دیگر در هنگام خرید تشک اندازه، استحکام و نوع مواد مورد استفاده در آن است. شما با در نظر گرفتن این عوامل می توانید نسبت به خرید تشک مرغوب و مناسب خودتان اقدام کنید. به عنوان مثال، اگر تشک برای یک نفر است، بهتر است تشکی با اندازه کوچکتر خریداری کنید. 


3. به نرمی و سفتی تشک توجه کنید. حتما قبل از خرید تشک را بررسی کنید. تشک بیش از حد سفت مناسب نیست، زیرا این تشک منجر به گرفتگی عضلات می شود. و نیازی به نرمی بیش از حد تشک نیست، زیرا اگر تشک بیش از اندازه نرم باشد می تواند منجر به کمردرد و ضعف ستون فقرات شود.  تشکی که حد متعادل را رعایت کرده باشد، بهترین و مناسب ترین انتخاب است. 

بیشتر بخوانید: تشک سفت (طبی) بخریم یا تشک نرم (فنری)؟ کدام بهتر است؟! 


4.  در خرید تشک عجله نکنید. به خودتان زمانی برای جستجو درباره جنس، کیفیت، سایز، اندازه و غیره دهید تا بتوانید بهترین تشک را برای خودتان انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید. 

تشک خوشخواب


5.  تمامی مواد مورد استفاده در تهیه تشک، کف آن، رویه تشک، محصولات داخلی آن و غیره را بررسی کنید و سپس نسبت به خرید تشک اقدام نمایید.


6. سعی کنید، تشک هایی را که از ضمانت خوبی برخوردار هستند، خریداری کنید. اغلب برندهای محبوب و شناخته شده همچون برند خوشخواب این قابلیت را برای خریداران خود فراهم می کنند، تا آنها بتوانند با خیال راحت نسبت به خرید تشک خوشخواب مدنظرشان اقدام نمایند. هر چه مدت زمان گارانتی بیشتر باشد، بهتر است. 


خرید تشک خوشخواب چه مزایایی دارد؟

اگر می خواهید تشک جدیدی برای خود خریداری کنید، و به خرید تشک خوشخواب هم فکر کرده اید، اما از خرید این محصول مطمئن نیستید، با این قسمت همراه باشید تا با این برند معروف و محبوب ایرانی بیشتر آشنا شوید:

1. تشک خوشخواب امکان خوابی راحت و عمیق شبانه را برایتان فراهم می کند. از جمله بهترین تشک های خوشخواب برای خواب شبانه باکیفیت می توان به تشک خوشخواب سوپر کلاس سافت 5 سال ضمانت اشاره کرد. 

خرید انواع تشک خوشخواب​​​​​​​
2. مورد بعدی که درباره تشک های خوشخواب وجود دارد، کاهش درد و ناراحتی های عضلانی همچون کمردرد، درد شانه، پشت درد و غیره است. شما با خرید تشک خوشخواب طبی و استفاده مداوم از آن می توانید از شر این دردها رهایی پیدا کنید. 


3. دوام و مقاومت بالا تشک خوشخواب عامل دیگری است، که این محصول را بین عموم مردم محبوب نگه داشته است. شما با خرید این محصول می توانید از آن سالیان سال بهره ببرید و اینگونه نیازهای خود را برطرف کنید. تشک خوشخواب های کلاس مموری 7 سال، یکی از محبوب ترین محصولات خوشخواب با مقاومت بالا است که می توانید به راحتی به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاینی همچون فروشگاه تخصصی تشک خوابستان خرید کنید. 


4. تشک خوشخواب طبق آناتومی بدن تهیه و تولید شده و از تمام اعضای بدن مانند سر، سرشانه ها، کمر، باسن، پاها و کف پا محافظت می کند. با خرید تشک خوشخواب طبی فنری کامفورت 2 سال ضمانت می توانید از قابلیت های ذکر شده بهره مند شوید و از شر دردهای مختلف عضلانی رهایی پیدا کنید. 


نتیجه گیری

اگر، تمایل به خرید تشک خوشخواب دارید، یا حتی تمایل به تعویض تشک کهنه خود دارید، و نمی دانید چه مسائلی را قبل از خرید تشک مدنظر قرار دهید، این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در آخر، نظرات خود را درباره تشک خوشخواب با ما در بخش نظرات همین مقاله از مجله اینترنتی پیت کت در میان بگذارید. 

1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • جعفری
    09 فروردین 00

    نمایندگی تشک خوشخواب در شرق تهران، به مدیریت آقای جعفری، که از سال 1390 همکاری خود را با برند تشک خوشخواب آغاز کرده است.