خانه اتاق خواب طراحی دکوراسیون مدرن، زیبا، یک سبک زیبا، شیک و در عین حال کاربردی

طراحی دکوراسیون مدرن، زیبا، یک سبک زیبا، شیک و در عین حال کاربردی

زمان مطالعه : 

3 دقیقه دقیقه

این روزها بحث طراحی و دکوراسیون مدرن خیلی داغ است؛ چراکه سبک زندگی شهری با سرعت در حال تغییر است. اگر بیست سی سال پیش را یادتان باشد، خانه‌‌ها و دکوراسیون داخلی خانه ها زمین تا آسمان با الان متفاوت بود. در طول این سال‌ها هزاران خانه خراب شدند و جایشان را به برج‌ها دادند.

چرا دکوراسیون مدرن تا این حد مورد مورد استقبال قرار گرفت؟ برای اینکه دقیقا متوجه این شوید که چیدمان دکوراسیون مدرن در خانه چطور می‌تواند باشد، باید بدانید این دکوراسیون درنتیجه چه سبکی از زندگی ایجاد شده است؟

من صبح زود از خواب بیدار می‌شوم، و با مترو سرکار می‌روم. تا عصر سرکار هستم و بعدازظهر درحالیکه از شلوغی مرکزشهر رد می‌شوم تا جایی برای خودم وسط جمعیت باز کنم، یک میان وعده‌ی سرپایی می‌خورم و وقتی بعد از همه‌ی شلوغی‌ها به خانه می‌رسم تقریبا جانی برایم نمانده است. به نظر شما من نیاز دارم که در چه خانه‌ای زندگی کنم؟ قاعدتا باید بگویم من قبل از هر چیزی آرامش می‌خواهم. این آرامش را چگونه می‌توانم با دکوراسیون مدرن خانه‌ام برای خود ایجاد کنم؟

بیشتر بخوانید: آیا محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی در جهان را می شناسید؟ 



ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن چیست؟

ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن چیست​​​​​​​

مولفه‌های اصلی دکوراسیون مدرن سادگی، کاربردی بودن و خلوت بودن است؛ مخصوصا با توجه به این موضوع که متراژ خانه‌ها در شهرها کم‌تر شده است. در این شیوه از چیدمان چندان خبری از اشیا تزئینی زیاد و زرق و برق نیست. پرده‌های مجلل و مبلمان‌های سلطنتی در این چیدمان جایی ندارند. در عوض تاکید اصلی بر کاربردی بودن و ساده بودن است. خانه‌های کوچک را باید طوری بچینید که به نظر بزرگ‌تر برسند. برای همین چیدمان مدرن و مینیمال بهترین انتخاب برای آنها هستند.


روایت پنجره‌ها در چیدمان مدرن

یکی از ویژگی‌هایی اصلی دکوراسیون مدرن پنجره‌های عریض و بزرگ است. این پنجره‌ها کاربردشان این است که ارتباط درون و بیرون را حفظ می‌کنند و احساس دلبازی‌ای که در حیاط خانه‌های قدیمی وجود داشت را جایگزین ‌کنند. اما یک نکته مهم که وجود دارد این است که باید از پرده‌های ساده استفاده کنید. پرده‌های کتان و حریر و یا شیدها و کرکره‌ها استفاده کنید. منگوله‌ها و زرق‌برق‌های قدیمی پرده را دور بریزید. لازم نیست با استفاده از پرده‌های کلفت و مجلل ارتباط خود را با دنیای بیرون قطع کنید.

و در نهایت همینطوری که دیدید دکوراسیون مدرت اصلا به معنای هزینه‌های آنچنانی، مبلمان پر زرق و برث و دکورهای آنچنانی نیست. بر عکس در دکوراسیون مدرن همه چیز قرار است در ساده‌ترین و کاربردی‌ترین شکل ممکن برگذار شود.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید