خانه پیت کت فروش قسطی جهیزیه

فروش قسطی جهیزیه

زمان مطالعه : 

5 دقیقه دقیقه

ازدواج، یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی است. رسم و رسومات، سخت‌گیری‌های شدید، شرایط سخت اقتصادی و عوامل متعددی دست به دست هم داده‌اند تا این امر پسندیده، این روزها به سخت‌ترین مرحله زندگی تبدیل شود.

از این رو، همه اقشار جامعه، از والدین گرفته تا فروشندگان لوازم خانگی، ارائه دهندگان خدمات مرتبط با جشن عروسی و... باید تلاش کنند تا بهترین خاطره‌ زوج‌های جوان و زیباترین روزهای زندگی آنها، به تلخ‌ترین خاطره‌ زندگی تبدیل نشود.

یکی از معضلاتی که گریبانگیر جوانان شده است و ازدواج آنها را به تاخیر می‌اندازد، هزینه‌های بالای تهیه جهیزیه است. این روزها، با توجه به تورم و تغییرات ناگهانی و بدون پیش بینی ارز، هزینه تهیه جهیزیه روز‌به ‌روز بیشتر می‌شود. بازار لوازم خانگی در سال‌های اخیر و به خصوص در ماه‌های خیر، نوسانات بسیار زیادی داشته است. هزینه تهیه جهیزیه نسبت به چند ماه پیش، چند برابر شده است. به همین دلیل، گاهی هزینه‌های شروع زندگی بسیار بیشتر از توانایی مالی زوج‌های جوان است. در این شرایط می توان با خرید جهیزیه قسطی، بخشی از هزینه‌ها را به مرور زمان پرداخت کرد.

با توجه به نوسانات بازار و تورم، ناتوانی در تهیه جهیزیه معضلات زیادی برای قشر جوان و والدین آنها ایجاد کرده است. ناتوانی در تهیه جهیزیه باعث عقب افتادن ازدواج، این سنت پسندیده می‌شود که خود مشکلات زیادی به دنبال دارد. به نظر می‌رسد که با توجه به شرایط کنونی، خرید جهیزیه قسط، بهترین انتخاب است.

فروش قسطی جهیزیه

در ابتدای زندگی مشترک، زوج‌های جوان باید نیازها و هزینه‌های خود را الویت‌بندی کنند. مسکن و لوازم منزل، جزو مهم‌ترین نیازهای ابتدایی تشکیل یک زندگی مشترک است. بسیاری از زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند که برای تهیه مسکن بهتر، بیشتر هزینه کنند و هزینه جهیزیه را به مرور زمان پرداخت کنند. به همین دلیل، خرید قسطی جهیزیه را مد نظر قرار می‌دهند.

علاوه بر جهیزیه، شروع زندگی مشترک، هزینه‌های دیگری هم دارد. به همین دلیل، بیشتر والدین و زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند که بخشی از هزینه‌ها را به مرور زمان پرداخت کنند. از این رو، دنبال خرید قسطی جهیزیه هستند.

گذشته از این، بسیاری از افراد حتی اگر پول نقد کافی برای خرید کامل و نقدی جهیزیه داشته باشند، دوست دارند پولشان را برای شروع یک کار جدید سرمایه‌گذاری کنند و از سود فعالیت اقتصادی خود، به مرور زمان هزینه‌های جهیزیه را پرداخت کنند.

پیش از این، که فروشگاه‌های آنلاین لوازم خانگی مثل امروز رواج نداشتند، مردم وسایل مورد نیاز خود را چه برای جهیزیه چه برای سایر موارد، از مغازه‌های اطراف خود می‌خریدند. گرچه این روش هنوز هم وجود دارد ولی وجود فروشگاه‌های آنلاین باعث شده که مردم، به محصولات بسیار متنوع‌تری دسترسی داشته باشند.

فروش قسطی جهیزیه

با وجود فروشگاه‌های آنلاین، می‌توانید از هر برندی، هر محصولی که خواستید پیدا کنید و بخرید حتی اگر آن محصول در شهر محل زندگی شما وجود نداشته باشد. این معضلی است که در شهرهای کوچک، معمولا وجود دارد و مردم نمی‌توانند به راحتی برند و محصول مورد نظر خود را پیدا کنند یا در فروشگاه‌ها برای انتخاب محصولات و مدل‌ها، دچار محدودیت می‌شوند. ولی فروشگاه‌های آنلاین، این مشکلات را برای همه مردم در سراسر ایران حل کرده‌اند.

مورد دیگری که شاید تا چندی پیش مانع خرید لوازم خانگی و جهیزیه از فروشگاه‌های آنلاین می‌شد، امکان خرید جهیزیه قسطی بود. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دادند که فروشگاه‌های شهر محل زندگی خود را انتخاب کنند.

این روزها فروشگاه‌های آنلاین تسهیلات مختلفی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند و امکاناتی چون فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

فروش جهیزیه قسطی این روزها در دستور کار بسیاری از فروشگاه‌ها قرار گرفته است. فروشندگان تلاش می‌کنند تا با تسهیل کردن فرایند خرید جهیزیه قسطی، در جهت آسان‌تر کردن شرایط ازدواج جوانان تلاش کنند.

هر فروشگاه، برای فروش اقساطی جهیزیه، دستورالعمل و ساز و کار متفاوتی دارد. بعضی از فروشگاه‌ها با چک‌های کارمندی و بعضی بدون چک، امکان خرید قسطی جهیزیه را فراهم می‌کنند.

معمولا روند خرید قسطی به راحتی طی می‌شود و دردسرهای سابق را ندارد. کافی است فهرستی از لوازم مورد نیاز خود تهیه کنید. مدل مود نظر و برند مناسب را پیدا کنید و برای خرید قسط جهیزیه اقدام کنید.

حتی امکان خرید اقلام بزرگ جهیزیه به صورت قسطی و اینترنتی وجود دارد. برای انتخاب اقلام قسطی، محدودیتی ندارید و با خیال راحت می‌توانید با توجه به شرایطی که فروشگاه مربوطه در نظر گرفته، خرید کنید.

گروه تولیدی بلج یکی از این مجموعه هاست که برای عروس خانم و آقا داماد ها شرایط ویژه ای را تدارک دیده است تا محصولات چوبی مورد نیاز خود را برای جهیزیه بصورت اقساط از گروه تولیدی بلج و بدون سود خرید کنند و زندگی خود را آغاز کنند.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید