خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها معرفی 13 مدل از معروف ترین انواع صندلی دنیا + مراکز خرید آنلاین

معرفی 13 مدل از معروف ترین انواع صندلی دنیا + مراکز خرید آنلاین

زمان مطالعه : 

11 دقیقه

صندلی ها یکی از اساسی ترین عناصر دکوراسیون و راحت ترین راه برای ارتقا و تغییر حس و حال فضای آن هستند و چه برای اتاق ناهارخوری، چه برای کار و مطالعه و چه برای استراحت کردن مورد استفاده قرار گیرند، در طرح و رنگ های مختلفی موجود اند و شما می توانید به راحتی به انتخاب بپردازید. 

بسیاری از صندلی هایی که امروزه در دنیای دکوراسیون حضور دارند، پیشینه ای تاریخی دارند که با تغییراتی همراه بوده اند و بقیه طرح های مدرنی هستند که در دهه های اخیر قدم به منازل و ادارات ما گذاشته اند. بله صندلی ها خانواده ی پرجمعیتی دارند که هر یک از آنها قادر خواهد بود حس و حال متفاوتی به فضا بخشد. اگر به دنبال آشنایی بیشتر با انواع صندلی به همراه معرفی برترین مراکز خرید آنلاین آن هستید، در ادامه با این مقاله از مجله پیت کت همراه ما باشید.

1. صندلی ناهارخوری؛ برای دورهمی های خانوادگی

وقتی در مورد صندلی های مورد استفاده در دکوراسیون منزل صحبت می کنیم، اول از همه این صندلی ناهارخوری است که به ذهن ما می رسد. صندلی ای که یکی از عناصر اصلی دیزاین اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه است و در صورتی که به درستی انتخاب شود می تواند سهم زیادی در ارتقای دکوراسیون آن داشته باشد. در خرید صندلی ناهار خوری  در کنار قیمت به اندازه آن، جنس صندلی، راحتی و سبک و استایل آن توجه داشته باشید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

صندلی ناهارخوری؛ برای دورهمی های خانوادگی

2. صندلی شنی؛ یک انتخاب راحت برای همه

صندلی شنی در دسته صندلی های راحتی قرار می گیرد و یکی از هیجان انگیزترین انواع صندلی که این روزها طرفداران زیادی در رده های سنی مختلف دارد. صندلی شنی یا بین بگ با انواع پارچه ها از جمله کتان، مخمل و چرم که درون آن با یونولیت یا گرانول خرد شده فومی پر شده، ساخته می شوند. این صندلی ها علاوه بر راحتی قابل توجهی که برای شما فراهم می کنند، به عنوان یک عنصر دکوری برای دیزاین منزل شما نیز کاربرد دارند و می توانند فضایی متفاوت و هیجان انگیز از اتاق خواب، اتاق بازی، اتاق کار یا اتاق نشیمن شما بسازند.

صندلی شنی؛ یک انتخاب راحت برای همه

3. صندلی راحتی؛ انواع صندلی چند منظوره در خانه

یکی از رایج ترین انواع صندلی برای دکوراسیون منزل، صندلی های راحتی هستند. این صندلی ها علاوه بر راحتی، شکوه خاصی نیز به فضا می بخشند. این صندلی ها با تنوع بالایی که در طرح دارند می توانند در اتاق نشیمن به عنوان صندلی راحتی، در اتاق ناهارخوری یا آشپزخانه به عنوان صندلی ناهارخوری یا در اتاق کارتان به عنوان صندلی میز تحریر مورد استفاده قرار بگیرند.

صندلی راحتی؛ انواع صندلی چند منظوره در خانه

4. صندلی راک؛ یک حس نوستالژی اما مدرن 

وقتی صحبت از یک صندلی هیجان انگیز باشد، صندلی شنی اولین گزینه ای نیست که به ذهن مان می رسد؛ بلکه صندلی راک با حس نوستالژی ای که برای ما به همراه دارد اولویت بالاتری داشته و طرفداران بیشتری دارد. انواع صندلی راک در ایران عبارت اند از صندلی راک مدرن، کلاسیک، مبلی، راک باغی، لهستانی، دونفره و کودک. این صندلی ها که جزء جدایی ناپذیر اتاق رویایی بسیاری از ما است، قادراند فضایی رمانتیک، خاطره انگیز و آرامش بخش را برای ما به ارمغان آورند.

صندلی راک؛ یک حس نوستالژی اما مدرن

5. صندلی چسترفیلد؛ همه فن حریف در دکوراسیون ها

صندلی چسترفیلد، عنصری از دکوراسیون نیست که در هر منزلی بتوان شاهد آن بود چرا که با توجه به سبک و طراحی خاص و کلاسیکی که دارد، گزینه مناسبی برای سبک دکوراسیون هایی همچون کلاسیک، ترکیه ای، بوهمین یا روستیک خواهد بود و کمتر در یک دکوراسیون مدرن یا مینیمال از آن استفاده می شود. البته اگر اهل جسارت به خرج دادن هستید، می توانید به عنوان عنصری برجسته و متفاوت یا حتی نقطه کانونی یک دیزاین مدرن نیز از آن استفاده کنید.

6. صندلی آموزشی؛ خرید حیاتی برای مدیران مدرسه

اجازه دهید کمی از فضای منزل فاصله بگیریم و به صندلی مورد استفاده در فضاهای آموزشی بپردازیم. صندلی آموزشی بر اساس استفاده ای که از آنها می شود، انواع بسیار متنوعی دارند که اصل اول در آنها توجه به استاندارد بودن و راحتی است چرا که فرد قرار است ساعت های نسبتا طولانی روی آن بنشیند و یک صندلی غیراستاندارد می تواند تاثیرات منفی زیادی بر سلامت جسمی و میزان بازده او داشته باشند.

7. صندلی لانژ؛ همیشه روی بورس

یکی دیگر از صندلی هایی که در رده صندلی های راحتی قرار می گیرد، صندلی لانژ است که به دلیل محبوبیت بالایی که دارد بطور جداگانه به بررسی آن می پردازیم. این صندلی در طول شش دهه ی گذشته تغییراتی در زمینه ی مواد اولیه ی مورد استفاده در آن و طرح داشته است بطوریکه امروزه علاوه بر طرح اولیه که مربوط به شرکت ایمز هست، شاهد حضور صندلی لانژ گهواره ای، لانژ استخری و انواع کمتر معروفی از آن هستیم. ناگفته نماند که این صندلی ها اغلب به یک زیرپایی یا اتومان برای تکمیل حس راحتی بی نظیری که برای فرد فراهم می کنند، دارند.

8. صندلی اسلیپر؛ صندلی مخصوص عاشقان رمانتیک

این صندلی ها در رده صندلی های فانتزی قرار می گیرند و با جذابیت و طراحی منحصربه فردی که دارند، طرفداران زیادی پیدا کرده اند.  اسلیپرها بدون دسته و با پایه هایی کوچک عرضه می شوند و تنوع آنها بیشتر به طرح و جنس پارچه ای که قسمت نشیمن و پشتی از آن ساخته شده برمی گردد. اگر به دنبال صندلی ای رمانتیک هستید، صندلی اسلیپر همان گزینه ای است که به دنبال آن هستید.

صندلی اسلیپر؛ صندلی مخصوص عاشقان رمانتیک

9. صندلی اپن؛ انتخاب ویژه آپارتمان نشین ها

از جمله صندلی هایی که می توان گفت برای هر خانه ای بخصوص آنهایی که فضای محدودی دارند، لازم است. بله صندلی اپن یکی از کاربردی ترین انواع صندلی است که فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و با تنوع بالایی که در طرح و رنگ دارد، قابلیت سازگاری با انواع سبک های دکوراسیون را دارد. در انتخاب این نوع صندلی انواعی از آن را که ارتفاع قابل تنظیمی دارند، گزینه های بهتری خواهند بود. این صندلی ها به دلیل نوع کاربردی که دارند، معمولا بدون پشتی یا با پشتی کوتاه تولید می شوند.

صندلی اپن؛ انتخاب ویژه آپارتمان نشین ها

بیشتر بخوانید: چطور یک صندلی اپن خوب بخریم؟! 

10. صندلی تولیپ؛ انتخاب اول مینیمالیست ها

صندلی تولیپ یا لاله که طراحی آن به شش دهه قبل برمی گردد، گزینه ای مناسب برای دکوراسیون های مینیمال و مدرن است چرا که با داشتن یک پایه و طراحی ساده اش نزدیکی زیادی به شعار این سبک یعنی "کمتر، بیشتر است" دارد. این نوع صندلی مناسب فضای اداری، رستوران و کافی شاپ و همچنین اتاق ناهارخوری منزل شما است.

11. صندلی میز کامپیوتر؛ خرید حساس اما لذت بخش

این روزها بسیاری از ما درصد قابل توجهی از زمان خود را که بطور میانگین 40 ساعت در هفته برآورد می شود، پشت کامپیوتر و لپ تاپ در محل کار یا منزل می گذرانیم و این باعث شده امروزه صندلی کامپیوتر یا اداری با استانداردهای لازم و راحتی بالا در طرح و رنگ های مختلف در دسترس باشند. آنچه در مورد این نوع صندلی ها اهمیت پیدا می کند توجه به ارتفاع، عمق و عرض، پشتی استاندارد، جنس قسمت نشیمن گاه صندلی و ارگونومیک بودن آن است تا بتوانیم با خیال راحت زمان زیادی را تقریبا بطور روزانه به نشستن روی آنها و کار کردن یا مطالعه اختصاص دهیم.

صندلی میز کامپیوتر؛ خرید حساس اما لذت بخش​​​​​​​

12. صندلی تخم مرغی؛ جدید ترین مدل صندلی قرن

صندلی تخم مرغی یکی دیگر از صندلی هایی است که تولد آن به قرن بیست برمی گردد و  توانست در آن زمان توجه زیادی را به دلیل طراحی جالبش به خود جلب کند. بعد از گذشت بیش از نیم قرن از تولد صندلی تخم مرغی، این نوع صندلی همچنان در فضاهای اداری و منازل طرفداران خاص خود را دارد. اگر به دنبال جلوه ای زیبا و متفاوت در دکوراسیون منزل یا محل کار خود هستید، صندلی تخم مرغی یکی از هیجان انگیز ترین، آرامش بخش ترین و راحت ترین انتخاب های پیش روی شما خواهد بود.

13. صندلی چوبی؛ پیشکسوت پیشتاز بازار صندلی ها

آخرین صندلی ای که در این مقاله از مجله پیت کت قصد داریم به بررسی آن بپردازیم یکی از قدیمی ترین انواع صندلی است که در معنای واقعی کلمه نیاز به معرفی یا تعریف ندارد چرا که نام آن به خوبی دوام، شکوه و راحتی آن را نشان می دهد. از جمله امتیازات زیادی که اضافه کردن یک صندلی چوبی به دکوراسیون برای شما خواهد داشت می توان به استحکام و ماندگاری بالای آن، نگهداری راحت، حس گرمی و صمیمیتی که به فضا می بخشد، تنوع بالا و باشکوه بودن اشاره کرد.

تا به اینجا به بررسی 13 نوع صندلی برتر و پرکاربرد در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی پرداختیم. سوالی که اینجا پیش می آید این است که اگر بخواهیم هر یک از این صندلی ها را بطور آنلاین خرید کنیم، به کدام فروشگاه آنلاین برای داشتن خریدی رضایت بخش می توانیم اعتماد کنیم؟ در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا با 2 فروشگاه اینترنتی برتر در زمینه فروش انواع مختلف صندلی آشنا شویم.

1- فروشگاه اینترنتی بلج

فروشگاهی که سابقه ای سی ساله در حوزه ی تولید محصولات مختلف دکوراسیون دارد و این اولین نکته ای است که آن را از دیگر رقیبانش متمایز می کند. بلج برخلاف بسیاری دیگر از فروشگاه های آنلاین صرفا پلتفرمی که به عنوان واسطه ای بین شما و تولیدکننده عمل کند، نیست بلکه فروشگاه بلج با آدرس اینترنتی www.bolej.ir به عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی محصولات گروه تولیدی بلج در کارخانه ای با مساحت ده هزار متر مربع با بروزترین ماشین آلات صنعتی و تیمی متخصص و حرفه ای در طراحی و تولید محصولات دکوراسیون شامل سرویس خواب، تخت خواب، کالای خواب، کمد، میز، صندلی و انواع شلف ها می پردازد. این حذف واسطه بین تولیدکننده و مشتری باعث شد بلج بتواند به خوبی شعار خود یعنی "سودکمتر و فروش بیشتر" جامه ی عمل بپوشاند. در فروشگاه بلج می توانید انواع صندلی مانند صندلی آموزشی، تحریر، کامپیوتر، اپن، راک، چوبی و شنی در طرح و رنگ های مختلف پیدا کنید و شما می توانید با خرید از این فروشگاه با بهره مند شدن از امتیازتی همچون:

•    قیمت مناسب و اقتصادی
•    امکان خرید اقساطی با سقف نامحدود و بدون نیاز به چک و ضامن
•     تخفیف های شگفت انگیز
•     ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
•     ارائه ی مشاوره ی آنلاین در زمینه ی خرید محصولات مختلف آن
•     مشاهده ی سه بعدی محصولات
•    امکان پیگیری آنلاین سفارشات
•    امکان ساخت اختصاصی طرح های مد نظر شما

خریدی مطمئن و رضایت بخش را تجربه کرده و صندلی ای استاندارد، راحت، جذاب و منحصربه فرد را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید.

2. فروشگاه آنلاین بزرگ دیجی کالا

دیجی کالا که کار خود را از سال 1385 آغاز کرد، در حال حاضر در زمینه فروش محصولاتی در حوزه های مختلف از جمله دکوراسیون به فعالیت می پردازد. دیجی کالا برخلاف فروشگاه قبلی بطور تخصصی در حوزه عناصر مختلف دکوراسیون فعالیت نمی کند اما تنوع محصول خوبی داشته و آنچه از آن گزینه ی مناسبی برای خرید می سازد قسمت نظرات کاربران آن است که اغلب می توان به عنوان مرجع خوبی از ویژگی ها و کیفیت محصول روی آن حساب باز کرد. از دیگر امتیازات خرید از دیجی کالا می توان موارد زیر را نام برد:

•    طرح های تخفیفی مختلف
•    قابلیت برگشت کالا
•    باشگاه مشتریان 
•    پشتیبانی 24 ساعته
•    ضمانت اصل بودن کالا

به پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت در مورد انواع صندلی و معرفی مراکز خرید آنلاین این عنصر جذاب دیزاین رسیدیم. اگر شما هم تجربه، نظر یا سوالی در این خصوص دارید، خوشحال می شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما