خانه آشپزخانه وسایل آشپزخانه انواع صندلی پایه بلند آشپزخانه

انواع صندلی پایه بلند آشپزخانه

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

آشپزخانه قلب خانه است و این جزئیات اند که تعیین کننده ی حس و حالی اند که قلب خانه به ما منتقل می کند.

یکی از این جزئیات، صندلی هایی اند که به فضای آن اضافه می کنیم. در میان سبک های مختلف، این صندلی پایه بلند آشپزخانه است که اولین گزینه ی پیش روی ما است. وسیله ای از آشپزخانه که با طراحی مدرن و جذاب خود فضایی راحت و لوکس به ما تحویل می دهد. در این راستا این مقاله را به صندلی پایه بلند در دکوراسیون آشپزخانه اختصاص داده ایم، با ما همراه باشید. 

انواع صندلی پایه بلند آشپزخانه

در بخش اول این مقاله به معرفی پرطرفدارترین انواع صندلی پایه بلند آشپزخانه که پاسخگوی نیازهای متفاوت شما هستند، پرداخته ایم. این دسته بندی بر اساس میزان تغییرپذیری ارتفاع صندلی، ثابت یا چرخشی بودن نشیمن، تعداد پایه، پشتی صندلی، دارا بودن یا نبودن دسته و جنس و سبک آن انجام شده است.

صندلی پایه بلند آشپزخانه

صندلی پایه بلند آشپزخانه با ارتفاع قابل تغییر

پیشخوان های آشپزخانه می توانند در ارتفاع مختلف ساخته شده باشند، بنابراین این نوع صندلی پایه بلند آشپزخانه می تواند نگرانی شما بابت سازگاری ارتفاعش با پیشخوان های مختلف را رفع کند.

صندلی پایه بلند آشپزخانه با قابلیت چرخش

اگر شما هم از جمله ی افرادی هستید که میانه ی خوبی با ثابت بودن قسمت نشیمن صندلی پایه بلند آشپزخانه تان ندارید، پس این نوع همان چیزی است که به آن نیاز دارید. برخی از انواع آن علاوه بر این، قابلیت تغییر ارتفاع را هم دارند تا تبدیل به سازگارترین نوع صندلی شوند.

صندلی پایه بلند آشپزخانه تاشو

اگر با کمبود فضای دردسترس روبه رو هستید، صندلی پایه بلند آشپزخانه تاشو می تواند کمک زیادی در استفاده ی بهینه از فضا و داشتن فضای خالی بیشتر کند. صندلی ای که صرفا در زمان نیاز از آن استفاده می کند و بعد از آن می توانید آن را تا کنید و در قسمت زیرین پیشخوان یا محل مورد نظر خودتان قرار دهید.

صندلی پایه بلند آشپزخانه  با چهارپایه

اگر به دنبال یک دیزاین کلاسیک هستید، این نوع صندلی ها انتخاب مناسب تری برای شما هستند.

صندلی پایه بلند آشپزخانه سه پایه

این نوع صندلی پایه بلند آشپزخانه در مقایسه با انواع چهارپایه و تک پایه از محبوبیت کمتری برخوردار است و اغلب از چوب ساخته می شود.

صندلی پایه بلند آشپزخانه تک پایه

شکل مدرن تری از نوع چهارپایه ی آن که گزینه ای مناسب برای یک دکوراسیون مدرن یا مینیمال است. 

صندلی پایه بلند آشپزخانه بدون پشتی

مینیمال ترین نوع صندلی پایه بلند آشپزخانه که پشتی ندارد و به همین دلیل انعطاف پذیری بیشتری برای شما حین نشستن فراهم می کند. 

صندلی پایه بلند آشپزخانه بدون پشتی

صندلی پایه بلند آشپزخانه با پشتی بلند

اگر همچنان عادت به صندلی هایی با پشتی های بلند دارید، نگران نباشید چرا که این نوع صندلی آرامش خاطری که به دنبال آن هستید را برای تان به ارمغان می آورد. سبک پشتی این صندلی ها در طرح های مختلف از ساده تا راه راه و ضربدری را شامل می شوند. 

صندلی پایه بلند آشپزخانه با پشتی کوتاه

این صندلی پایه بلند آشپزخانه چیزی بین صندلی بدون پشتی و با پشتی بلند است که در عین حال که حمایت نسبی از قسمت پشت در حین نشستن فراهم می کند، طراحی ای مدرن نیز دارد.

صندلی پایه بلند آشپزخانه بدون دسته

بسیاری از افراد به دنبال داشتن بیشترین آزادی عمل حین نشستن روی صندلی اند، یک صندلی پایه بلند آشپزخانه بدون دسته و البته بدون پشتی بهترین گزینه برای این افراد است.

صندلی پایه بلند آشپزخانه دسته دار

این نوع صندلی که جلوه ای کلاسیک دارد، گزینه ای مناسب برای افرادی است که عادت دارند موقع نشستن دستان خود را روی دسته ی صندلی قرار دهید.

صندلی پایه بلند آشپزخانه چوبی

این نوع صندلی می تواند در سبک های مختلف کلاسیک، مدرن یا مینیمال عرضه شود، پس اگر از علاقه مندان به صندلی چوبی هستید، نگران تطابق آن با سبک دکوراسیون منزل تان نباشید.

صندلی پایه بلند آشپزخانه چوبی​​​​​​​

صندلی پایه بلند آشپزخانه فلزی

صندلی ای که جلوه ای منحصربه فرد و لوکس به آشپزخانه ی شما می بخشد. همچنین می تواند حس و حال سبک دکوراسیون صنعتی یا بوهمین را متناسب با طراحی ای که دارد به فضا ببخشد.

صندلی پایه بلند آشپزخانه فایبرگلاس

این نوع که از فایبرگلاس دانسیته ساخته شده اند، بالاترین تنوع طرح و رنگ را به صندلی می بخشند و از آنها گزینه ای مناسب برای دکوراسیون مدرن و مینیمال می سازد. این صندلی ها همچنین می توانند دارای روکش پارچه ای برای ایجاد فضایی راحت تر باشند. 

صندلی پایه بلند در دکوراسیون مدرن

اگر از سبک مدرن برای فضای منزل تان استفاده کردید، صندلی پایه بلند آشپزخانه بدون پشتی یا با پشتی کوتاه، تک پایه و بدون دسته می تواند گزینه ای مناسب برای قلب خانه ی شما باشد. البته فراموش نکنید برای یک آشپزخانه ی مدرن ، دست شما بازتر است؛ شما می توانید یک صندلی پایه بلند آشپزخانه چوبی را به پالت رنگی خنثی آشپزخانه ی تان اضافه کنید و از آن یک نقطه ی کانونی بسازید.

بیشتر بخوانید: 7 اشتباهی که دیگر نباید در چیدمان آشپزخانه مدرن انجام دهید 

صندلی پایه بلند در دکوراسیون مینیمال

برای فضایی به سبک مینیمال قطعا انتظار می رود صندلی پایه بلند آشپزخانه در ساده ترین حالت خود یعنی بدون پشتی، بدون دسته و تک پایه باشد. اما فراموش نکنید این سادگی کلی طرح و سبک آن است که از آن گزینه ای مناسب برای آشپزخانه ای مینیمال می سازد.

صندلی پایه بلند در دکوراسیون کلاسیک

صندلی پایه بلند آشپزخانه چوبی چهار پایه، دسته دار و دارای پشتی می تواند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه ی کلاسیک تان باشد. 

بیشتر بخوانید: راهکار هایی برای داشتن آشپزخانه ای به سبک کلاسیک 

صندلی پایه بلند در دکوراسیون بوهمین

نوع فلزی و چوبی آن هردو می توانند انتخاب هایی مناسب برای یک آشپزخانه ی بوهمین باشند. هر چه طراحی صندلی از مدرن به سمت کلاسیک فاصله بگیرد، از آن گزینه ی مناسب تری برای یک دیزاین بوهمین می سازد. درنتیجه صندلی چوبی سه یا چهار پایه یکی از بهترین گزینه های روی میز برای انتقال حس و حال این سبک است. 

سخن پایانی؛ به پایان این مقاله از مجله پیت کت رسیدیم. خوشحالیم که تا پایان همراه ما بودید. شما کدام نوع صندلی پایه بلند آشپزخانه را گزینه ی مناسب تری برای منزل خود می دانید؟ نظرات خود را در ادامه با ما در میان بگذارید.



کالکشن جدید انواع صندلی پایه بلند و اپن آشپزخانه

با توجه به این که الان به طور کامل انواع صندلی های پایه بلند آشپزخانه را شناختید، وقت این رسیده است که به سراغ دیدن مدل ها در بازار بروید و بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. به شما توصیه میکنیم قبل از خرید حتما مدل های سایت دیجی کالا را ببینید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید