خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها 7 فروشگاه معتبر که می توان برای خرید محصولات چوبی به آنها اعتماد کرد!

7 فروشگاه معتبر که می توان برای خرید محصولات چوبی به آنها اعتماد کرد!

زمان مطالعه : 

12 دقیقه

همانطور که می دانید محصولات چوبی بخش مهمی از هر خانه محسوب می شوند. ما همه روزه از محصولات چوبی چون کمد، کابینت، دراور، میز، صندلی، مبل، تختخواب، کابینت و غیره استفاده می کنیم، اما آیا تا به حال فکر کرده اید خرید محصولات چوبی از کدام فروشگاه به صرفه تر است؟ یا کدام فروشگاه جز معتبرترین فروشگاه ها برای خرید لوازم چوبی است؟ 

اگر یک خریدار حرفه ای بوده باشید، احتمالا یک یا دو فروشگاه را شناسایی کرده اید، اما اگر مکان معتبری برای خرید محصولات چوبی نمی شناسید، با این مطلب از تیم معرفی و بررسی برند های مجله پیت کت همراه باشید تا با فروشگاه های معتبر چوبی در ایران آشنایی پیدا کنید. 


فروشگاه های معتبر چوب در ایران 

همانطور که گفتیم، اینکه بدانیم محصول مورد نیازمان را از چه فروشگاهی خریداری می کنیم، به ما کمک می کند تا اجناس مورد نیاز خود را با اعتماد بیشتری خریداری کنیم. به همین منظور، ضروری است فروشگاه هایی که اعتماد خریداران را جذب کرده اند، بیش از قبل شناخته شوند. تا بدین صورت، خریدار بتواند از اماکن معتبر خرید کند و فروشنده به واسطه جلب اعتماد خریدار شناخته شود و بیشتر از قبل محصول به فروش برساند. 

بیایید، با فروشگاه هایی برای خرید محصولات چوبی آشنا شویم: 


فروشگاه اینترنتی بلج

این فروشگاه اینترنتی که در حال حاضر در آن هستید و می توانید محصولات متنوع و زیبای آن را مشاهده کنید از سال 1370 کار خود را راه اندازی کرد و با گذشت سالها بیش از قبل درخشید و پاسخگوی نیاز خریداران بسیاری بوده است. 

در این فروشگاه انواع مدل های میز، صندلی، کمد، مبل، تختخواب، قفسه، آباژور و غیره به فروش می رود و شما به راحتی از طریق اینترنت می توانید نسبت به خرید محصولات چوبی بلج اقدام کنید. 

از نکات مثبت فروشگاه اینترنتی بلج می توان به تخفیفات ویژه ای که برای محصولات ارائه می شود، اشاره کرد. 


فروشگاه دیجی چوب 

فروشگاه اینترنتی دیجی چوب با هدف نقد و بررسی محصولات چوبی در سالهای اخیر فعالیت خود را آغاز کرد. اما پس از مدتی اقدام به فروش محصولات چوبی مختلف همچون تخت دو نفره، و یک نفره، میز تلویزیون، میز و صندلی، مبل و میز جلو مبلی و غیره کرده است. این فروشگاه کاملا یک فروشگاه اینترنتی است و هیچگونه شعبه ای برای فروش حضوری محصولاتش ندارد. در این فروشگاه علاوه بر فروش کالاهای تولید داخل،  فروش کالاهای وارداتی هم انجام می شود. 


فروشگاه چوبی سنتر 

فروشگاه چوبی سنتر با هدف تولید محصولات چوبی تجاری همچون کانتر فروش و میز ناخن کاری و غیره سعی در ارائه محصولات تجاری چوبی در کنار محصولات خانگی چوبی چون تخت خواب، میز جلو مبلی و غیره دارد. یکی از ویژگی های عالی این فروشگاه قیمت فروش ارزان محصولات چوبی در آن است. 


فروشگاه بهسازان چوب 

فروشگاه بهسازان چوب نزدیک به 9 سال به فعالیت پرداخته است، و هدف آن ارائه محصولات خانگی و اداری در یک راستا با هدف رفع نیاز مشتری و پاسخگویی به خواسته هایش است.

شعار معروف این فروشگاه ارسال سریع کالای باکیفیت و ارزان است. در واقع این فروشگاه سه رکن اصلی دستیابی سریع به کالا، مرغوبیت و کیفیت کالا و قیمت ارزان را اصل قرار داده است و براساس این سه رکن به تجارت می پردازند. 


فروشگاه ایران میز 

فروشگاه ایران میز کار رسمی خود را در سال 1388 آغاز کرده است و از آن پس به عرضه محصولاتی همچون مبل، میز، صندلی، تخت، بوفه، کمد و دروار، کمد و فایل، کتابخانه، میز ناهارخوری و غیره می پردازد. شما از طریق وب سایت اینترنتی ایران میز می توانید نسبت به خرید محصولات مدنظر خود اقدام کنید و در سریعترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش خود محصول را تحویل بگیرید. 


فروشگاه چوبی کالا 

این فروشگاه اینترنتی در کنار فراهم آوردن اطلاعات مربوط به حوزه طراحی دکوراسیون داخلی، امکان مقایسه محصولات چوبی، ثبت نظرات خریداران و ثبت نقد آنها درباره محصولاتی چون مبلمان، میز، تختخواب، صندلی اپن و ....در شبکه های اجتماعی بستری در راستای کنش و واکنش بین تولید کننده و خریدار فراهم کرده است.

اینگونه، خریدار قبل از خرید محصول مدنظر خود می تواند اطلاعاتی درباره محصول مدنظرش از طریق خریداران قبلی به دست آورد و براساس آن اطلاعات جدید به تصمیم گیری درباره خرید یا عدم خرید کالا بپردازد.

صدالبته، کار اصلی فروشگاه چوبی کالا فروش محصولات چوبی مانند مبل، صندلی، میز، آباژور و غیره است.


فروشگاه چوب چوب 

فروشگاه چوب چوب، آخرین فروشگاهی است که به معرفی آن می پردازیم. این فروشگاه خود را در رده برترین فروشگاه های اینترنتی چوب جای داده است و به فروش محصولات مختلفی چون کاناپه، مبل، میز، صندلی، میز جلو مبلی، پاراوان، صندلی اپن، صندلی اپن، میز عسلی و غیره می پردازد. 

این فروشگاه کار رسمی خود را در سال 97 شروع کرده است. این فروشگاه به همکاری با تولید کنندگان داخلی محصولات مختلف چوبی می پردازد. هدف این فروشگاه عرضه محصولات شیک و چشم نواز ایرانی در قیمت مناسب است و این امر منجر گشته خریداران بسیاری به این فروشگاه اینترنتی علاقه مند شده و جز مشتریان وفادارش باشند. 

اینکه بدانیم چه شرکت های تولیدی معتبری به عرضه محصولات چوبی می پردازند، به ما کمک می کند با اعتماد بیشتری سراغ این فروشگاه ها رفته و به خرید محصولات چوبی مورد نیازمان بپردازیم. فراموش نکنید، وجود فروشندگان و تولید کنندگان معتبر داخلی باعث افتخار تمامی خریداران ایرانی است. 


نتیجه گیری

در آخر، حالا که تقریبا با ده شرکت معتبر تولید کننده محصولات چوبی آشنا شده اید، با راحتی و آسایش بیشتری می توانید به صورت آنلاین و حضوری به خرید محصولات چوبی بپردازید. اگر قبلا از این فروشندگان یا تولید کنندگان خرید کرده اید، حتما نظر خود را درباره آنها با ما در میان بگذارید. نظرات شما می تواند به افرادی که تمایل به خرید محصولات چوبی دارند، کمک کند. ممنون که تا پایان این مقاله از مجله پیت کت با ما همراه بودید 

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید