خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب کمد ریلی و معجزه آن در نظم بخشیدن به لباس ها

کمد ریلی و معجزه آن در نظم بخشیدن به لباس ها

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

کمد ریلی چه کاربردی دارد؟ مواد استفاده شده در کمد درب ریلی چیست؟ بهترین نوع کمد ریلی کدام است؟ آیا امکان خرید اینترنتی آن وجود دارد؟

تمامی وسایل از جمله لباس، کیف، کفش و... در محفظه ای به نام کمد لباس قابل نگهداری است. کمد لباس بخش اساسی و مهم هر اتاق در خانه محسوب می‌شود.  کمد ها در ابعاد مختلف با توجه به متراژ اتاق تهیه می‌شوند. برخی هم در داخل دیوار قرار دارند.

درحالی‌که برخی از آن‌ها بخشی از فضای اتاق را اشغال می‌کنند. کمدها معمولاً از چوب، فیبر، پلاستیک و ام دی اف ساخته می‌شوند و با دیگر وسایل اتاق خواب ست هستند. کمدهای لباس و چوبی براساس سلیقه و نیاز افراد طراحی و چیدمان می‌شوند و برخی از آن‌ها کتابخانه، میز، دراور و آینه همراه خود دارند. وجود یک کمد لباس برای هر اتاق خواب برای چیدن وسایل  و لباس ها لازم و ضروری است.


انواع کمد لباس

کمد های لباس با توجه به ابعاد و مواد استفاده در ساخته آنها تقسیم بندی می‌شوند گاهی چوبی، پلاستیک فشره، فلز،ام دی اف و... در تهیه آنها استفاده می‌شود. از رنگ های متنوع چوبی و معمولی، براق و کدر (مات) برخوردار هستند. دارای قفسه و کشو های زیادی هستند.


کمد لباس درب ریلی

برای نگهداری و جلوگیری از خرابی و بد فرم شدن  لباس های شیک کمد لباس درب ریلی گزینه مناسبی است. این نوع کمد با درب راحت برای باز و بسته کردن برای نگهداری از انواع وسایل در ابعاد مختلف تهیه می‌شود. معمولاً کمد درب ریلی با توجه به ابعاد ودکوراسیون و رنگ اتاق انتخاب می‌شود.

کمد لباس درب ریلی

برای طراحی جذاب در این کمدهای درب ریلی از آینه های قدی و بلند استفاده می‌شود و افراد می‌توانند هنگام پرو لباس های خود، لباس را در بدن خود مشاهده کنند تا به کمک حس بینایی بتوانند بهترین لباس را برای مهمانی و خانه انتخاب کنند. 


کاربرد کمد لباس درب ریلی

کمد لباس درب ریلی از مهم‌ترین انواع کمد است زیرا انواع لباس‌ها را در خود جای می‌دهد و از شلختگی جلوگیری می‌کند. درون کمدها ممکن است قفسه‌های گوناگون، کشو و طبقات وجود داشته باشد، همچنین می‌توان برای نظم‌بخشی به وسایل درون کمد از انواع ارگانایزرها یا جداکننده‌ها استفاده کرد.

برخی از کمدها دارای در و کشو ریلی هستند که برای سهولت بیشتر طراحی شده‌اند. کمد لباس درب ریلی در ابعاد و رنگ های متنوع ساخته می‌شوند. از کمد لباس درب ریلی برای نگهداری از لباس‌ها و کفش‌ها، کیف ها ،کتاب‌ها و اسباب بازی کودکان استفاده می‌شود.


کاربرد ارگانایزر

از انواع ارگانایزرها برای تقسیم‌بندی بخش داخلی کمد استفاده می‌شود. ارگانایزرها انواع متفاوتی دارند و از جنس پلاستیک، چوب، پارچه و ... هستند. این ارگانایزرها سبب می‌شوند از حداقل فضاهای داخل کمد و اتاق استفاده شود. 

به کمک آن‌ها می‌توان تعداد زیادی کیف و کفش را داخل کمدهای کوچک جا داد. این ارگانایزرها و آویزها به‌راحتی قابل شست‌وشو هستند و می‌توان از آن‌ها برای سال‌ها استفاده کرد.


ابعاد متنوع ارگانایزر و کمد لباس

ارگانایزرها برای کفش‌ها، کیف و انواع لباس‌ها طراحی شده‌اند و سبب می‌شوند از فضای کوچک کمد بیشترین استفاده شود. ارگانایزر کیف‌ها از آسیب و بدفرمی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

کمد لباس درب ریلی

ارگانایزرها و آویزهای کیف‌ بسیار کاربردی هستند و می‌توان آن‌ها را در پشت دیوار هم نصب کرد. جوراب‌ها، لباس‌های زیر، کمربند، کلاه و غیره هم از دیگر وسایل کوچکی هستند که می‌توان برای آن‌ها از انواع ارگانایزرها و جداکننده‌ها استفاده کرد. 

در خانه‌ای کوچک و آپارتمانی این روزها ارگانایزرها و کمدهای لباس نقش مهمی در شکل و فرم خانه دارند آن‌ها می‌تواند فضای کوچک کمد، قفسه و کشو را به محیطی مرتب و شیک تبدیل کنند. 


نحوه‌ی چیدمان لباس در کمد لباس درب ریلی

با توجه به اینکه لباس‌ها در سایز بزرگ و کوچک تهیه می‌شوند. دارای قد بلند و کوتاه هستند. به یکی از روش بلند و کوتاه، بزرگ و کوچک می‌توان در کمد لباس قرار داد.

چیدمان لباس در کمد لباس درب ریلی

البته ناگفته نماند که می‌توان با توجه به نحوی استفاده، پر استفاده و کم استفاده، راحتی و مجلسی و لباس های مناسب هر فصل نیز آنها را چید و در کمد قرار داد. انتخاب نحوی چیدمان با توجه به سلیقه شما مصرف کننده عزیز است.


کمد لباس درب ریلی دیواری

گاهی کمد لباس درب ریلی را برای روبرو بودن با فضای کم در دیوار تعبیه می‌کنند که از فضای موجود بیشترین استفاده رو داشته باشند. کمد لباس درب ریلی دیواری کاربرد زیادی در خانه های کوچک دارد. از همان ویژگی‌ها و خواص کمد لباس نیز برخوردار است. ویژگی بارز کمد‌های  لباس درب ریلی دیواری می‌توان به اشغال فضای کم آنها اشاره کرد. 


قفسه بندی کمد لباس درب ریلی دیواری 

با قفسه بندی کردن کمد می توان هر بخش را به گروهی از وسایل، افراد خاص خانواد اختصاص داد تا در صورت نیاز به همان بخش مراجع کند. مانند بخش لباس، بخش کیف، کفش، کتاب و...

قفسه بندی کمد لباس درب ریلی دیواری 

بخش کتاب می‌تواند  شامل کتاب های علمی، تاریخی، اجتماعی و روانشناسی باشد.

بخش لباس شامل لباس های زنانه، مردانه، بچه گانه در رنگ ها وکاربردهای مختلف باشد. 


استفاده از گَنجه با قفسه قفل دار

شما می توانید در کمد لباس از قفسه قفل دار یا گنجه برای نگهداری از اشیا قیمتی نظیر جواهرات و پول و طلا و اشیا قدمتی و گران بها استفاده کید تا دردسترسی به آن آسان نباشد و هر کسی نتواند به آنها دست پیدا کند.


نظم بخشیدن به لباس‌ها

نظم و انضباط لازمه زندگی است. نظم، آرامش بخش است.کاهش استرس و تشویش را به دنبال دارد. نظم نشانه خوش سلیقه‌گی و ذهن بدور از دغدغه افراد است. برای نظم بخشیدن و جلوگیری از شلختگی و بی نظمی به خصوص در چیدمان  لباس ها باید قانون نظم در بی نظمی را اجرا کنید. 

عکس کمد لباس درب ریلی مدرن​​​​​​​

باید بر اساس سایز و ابعاد ، لباس راحتی و لباس رسمی، رنگ های روشن یا تیره و لباس در خانه یا لباس مهمانی شروع به قرار دادن لباس ها در کمد یا کشو کنید. با نظم دسترسی به لباس مورد نظر راحت‌تر خواهد بود. 


نتیجه گیری

کمد لباس درب ریلی برای نگهداری وسایل و لباس برای افراد مختلف در سایز و رنگ مختلف ساخته می‌شود. کمد در طرح و ابعاد متفاوت که در نظم بخشیدن به خانه  نقش موثری دارد.  با قرار دادن اشیا و لباس ها در داخل کمد می‌توانید نمونه بارز نظم در دکوراسیون منزل را مشاهده کنید.


امروزه افراد با مشغله ها و کمبود زمان زیادی روبرو هستند  که ساعات زیادی را بیرون از خانه و در محل کار و حتی در ترافیک های سنگین سپری می‌کنند. برای روبرو نشدن با این مشکلات و معضلات، شما عزیزان می‌توانید برای تهیه کمد دربریلی مناسب سلیقه خود و سایر لوازم ضروری زندگی با قیمت فوق العاده از فروشگاه بهسازان چوب دیدن فرمایید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید