خانه حمام و سرویس بهداشتی سرامیک سرویس بهداشتی راهنمای انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن

راهنمای انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن

زمان مطالعه : 

5 دقیقه

این روزها انواع کاشی ها محبوبیت بسیاری برای تمامی افراد پیدا کرده است. علاوه بر استحکام و مقاومت آنها در طول زمان، نصب کاشی در جای جای خانه می تواند ظاهری زیبا به دکوراسیون منزل شما هدیه دهد. در کاشی کاری به علت تنوع بسیار در طرح و رنگ این محصول می تواند گستره ی بزرگی از انتخاب ها پیش روی خود داشته باشید که هر دکوری بر آن تطبیق پیدا کند.


در امر طراحی و دیزاین کردن قسمت‌ها و بخش‌های مختلف خانه، باید توجه ویژه‌ای نیز به سرویس بهداشتی و حمام داشته باشیم. از آن‌جا که محل‌های ذکر شده ارتباط مستقیمی با فضای بهداشتی دارند و به طور مرتب از آن‌ها استفاده می‌شود، شکل ظاهری آن‌ها نیز بسیار مورد توجه است. انواع کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی می‌توانند در زیباسازی و افزایش بهره‌وری فضای حمام و سرویس بهداشتی مدرن منزل شما کارآمد باشد.

نکته مهم در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی مدرن

نکته مهم در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی مدرن


با توجه به گستردگی بسیار زیاد در مدل های سرویس های بهداشتی توجه ویژه ای به انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن منطبق با دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. برای خرید انواع کاشی سرویس بهداشتی مدرن حتما سلیقه داشته باشید. برای کاشی کاری کف سرویس بهداشتی سعی کنید از رنگ های روشن استفاده نمایید.

سعی کنید این کاشی سرویس بهداشتی سر و لغزنده نباشد تا در صورت خیس شدن آن، بر روی آن لیز نخورید. برای کاشی دیوار سرویس بهداشتی مدرن منزل خود هم سعی کنید از انواع کاشی معرق و براق استفاده نمایید تا زیبایی را در کنار طرح های متنوع داشته باشید. البته در کنار زیبایی با نصب این نوع کاشی ها بر روی دیوار می توانید به راحتی آن را تمیز نمایید.

راهنمایی انتخاب کاشی در سرویس بهداشتی مدرن

راهنمایی انتخاب کاشی در سرویس بهداشتی مدرن


اگر به دنبال انتخاب کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی مدرن در خانه ی خود هستید سعی کنید از تنوع سرامیک در زیبایی و نمای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. در انتخاب کاشی مناسب می توان به کاشی پرسلان توجه داشت، چرا که به طور معمول می تواند آب را به آرامی جذب کند. حتما برای نصب کاشی کف سرویس بهداشتی سعی کنید از این نوع کاشی استفاده کنید یا نوعی را در نظر بگیرد که در مواقعی که کاشی خیس میشود باعث شود آب جذب کاشی شده و شرایطی را ایجاد کند که برای راه رفتن مناسب باشد و در نهایت از زمین خوردن شما جلوگیری کند. 

لازم به ذکر است در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی مدرن منزل خود نوعی را مورد نظر قرار بگیرید که براحتی شسته شده و تمیزی و پاکی را برای شما نمایان کند و در آخر زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. فراموش نکید که استحکام کاشی هم باید برای شما ملاک باشد تا در مدت زمان طولانی کاشی سرویس بهداشتی مدرن منزل شما از ظاهر و رنگ اولیه خود خارج نشود.


تنوع کاشی در سرویس بهداشتی مدرن

تنوع کاشی در سرویس بهداشتی مدرن

  • ​​​​​​​کاشی پرسلان: کاشی پرسلان نوعی کاشی می باشد که میتواند آب را به آرامی جذب کند که بطورکل برای فضاهایی با رطوبت بالا در نظر گرفته میشود مثل حمام ، سرویس بهداشتی و در برخی کارخانجات تهیه غذا  البته در برخی مواقع در فضای آشپزخانه (پشت سینگ ظرف شویی) هم مورد استفاده قرار می گیرد. 
    ​​​​​​​
  • کاشی بتنی: این نوع کاشی که از نامش می شود متوجه شد بسیار مقاوم و بادوام است و می تواند گزینه ی مناسبی برای راهرو های منتهی به سرویس بهداشتی مدرن باشد، البته بدلیل هزینه ی ارزان تر آن نسبت به دیگر از هم نوع های خود مورد استقبال بیشتری از مردم در انتخاب کاشی قرار گرفته است.

  • سرامیک: نوعی دیگری از کاشی است که عموما از خاک رس سفید یا قرمز تهیه می شود که آن را به نام سرامیک می شناسند و از ظرافت خاصی در طراحی برخوردار می باشد. از این مدل می توانید به عنوان کاشی دیوار و همچنین در کاشی کاری کف در سرویس بهداشتی  استفاده کنید و زیبایی دوچندانی به فضا دهید و در آخر سبب ایجاد یک سرویس بهداشتی مدرن در منزل خود شوید.


انتخاب ابعاد و رنگ کاشی سرویس بهداشتی

تنوع کاشی در سرویس بهداشتی مدرن


کاشی ها انواع متعددی دارند و در تمامی قسمت های مختلف خانه از جمله پارکینگ و حیاط، راهروها، آشپزخانه، گلخانه، حوض های تزیینی و به ویژه حمام و سرویس بهداشتی مدرن کاربرد اساسی دارد و انتخاب درست آن به ما کمک میکند فضایی زیبا و مدرن برای محیط های مورد نظر خود ایجاد کنیم.

ابعاد کاشی بستگی به فضای مورد نظر دارد کاشی های بزرگ تر خب به نسبت زیباتر و البته گرانتر هستند. برای سرویس بهداشتی مدرن منزل خود حتما انتخاب خود را معطوف به ابعاد بزرگ کنید، اما این را در نظر داشته باشید استفاده از کاشی های بزرگ در سرویس بهداشتی کوچک سبب کوچک نشان دادن آن می شود . برای خلق دیواری منحصر به فرد و شیک در سرویس بهداشتی مدرن منزل خود از ترکیب کاشی های بزرگ و کوچک استفاده کنید.

تنوع کاشی در سرویس بهداشتی مدرن


امروزه نوع چیدمان کاشی و طرح های زیبا و متنوع  کمک می کند ساده ترین فضا ها به شیک ترین و مدرن ترین معماری تبدیل گردد و فضای خانه یا مکان مورد نظر کاملا شکیل و مجلل به نظر برسد، پس مهم تر از همه چیز سلیقه در انتخاب طرح و رنگ متناسب با هم می باشد. طرح های مدرن معمولا از رنگ های تک و یا حداکثر سه رنگ و طرح در کار استفاده میکنند. رنگ های مورد استقبال در کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مدرن معمولا از دو طیفه تیره و روشن تشکیل شده است. رنگ های خاکستری، طوسی،کرم و سفید بیشترین طرفداران را دارد.

انتخاب مدل و طرح کاشی سرویس بهداشتی

انتخاب مدل و طرح کاشی سرویس بهداشتی


​​​​​​​کاشی ها درانواع مدل و طرح های مختلف موجود هستند و شاید فکر کنید همین تنوع زیاد کار انتخاب طرح کاشی سرویس بهداشتی مدرن را برای شما تا حدودی دشوار کند. پیشنهاد ما به شما این است با تماشا کردن تعداد زیاد مدل و طرح کاشی برای سرویس بهداشتی مدرن خود و با درنظر گرفتن فضای سرویس بهداشتی سعی کنید متناسب با سلیقه ی خود و با ایده گرفتن از آن ها ، کاشی با طرح و رنگ زیبا و متفاوتی را برای سرویس بهداشتی مدرن منزل خود انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: راهکارهایی ساده برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن و شیک 

یکی از انواع روش های ساده برای ایجاد تغییرات در سرویس بهداشتی کاشی کاری است؛ مهم ترین اصل در هنگام کاشی کاری سرویس بهداشتی مدرن توجه به مرتب چیدن کاشی ها و نصب درست آن ها است که در تمام طول نصب کاشی ها باید این امر رعایت شود. 

کلام آخر

در آخر امیدوارم این مقاله راهنمایی جامعی برای شما عزیزان شده باشد تا در هنگام انتخاب کاشی جدید برای سرویس بهداشتی مدرن خانه ی خود بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشین و در استفاده ی آن لذت کافی را ببرید و خیلی خوشحال می شوم اگر پیشنهادی یا حتی تجربه ای در این زمینه دارید برای ما و دیگر مخاطبان عزیز مجله پیت کت به اشتراک بگذارید

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید