خانه آشپزخانه چیدمان آشپزخانه جذاب ترین ترندهای کابینت آشپزخانه جدید + تصاویر

جذاب ترین ترندهای کابینت آشپزخانه جدید + تصاویر

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

کابینت ها کلیدی ترین عنصر در دکوراسیون قلب خانه اند. نوع کابینت هایی که برای آشپزخانه منزل خود انتخاب می کنید، تعیین کننده بخش بزرگی از حس و حالی است که این فضا به شما منتقل خواهد کرد.

اما جدیدترین ترندها برای به روزرسانی این عنصر تعیین کننده کدام اند؟ در این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت قصد داریم به معرفی جذاب ترین ترندهای کابینت آشپزخانه جدید بپردازیم. اگر شما هم از علاقه مندان آشنایی با به روزترین ایده های دکوراسیون آشپزخانه هستید، در ادامه با ما همراه باشید. 


کابینت آشپزخانه جدید مدرن

اگر سبک دکوراسیون مدرن را برای منزل خود انتخاب کرده اید، پس کابینت آشپزخانه جدید مدرن همان چیزی است که برای حفظ انسجام چیدمان آن نیاز دارید. طراحی جدید این کابینت ها بر مینیمالیسم تاکید دارد تا فضایی کاربردی و در عین حال جذاب خلق کنند. تاکید بر باز بودن فضای آشپزخانه، انتخاب رنگ خنثی برای کابینت و حضور خطوط صاف در طراحی این کلیدی ترین عنصر در دکوراسیون آشپزخانه از جمله اصولی اند که در جدیدترین ترندهای کابینت آشپزخانه جدید شاهد آن هستیم.


کابینت آشپزخانه جدید کلاسیک

تاکید بر سادگی و کاربردی بودن در طراحی کابینت آشپزخانه جدید، به این معنا نیست که دیگر نمی توانید سبک کلاسیک را برای آشپزخانه ی منزل تان انتخاب کنید. سبک تلفیقی مدرن- کلاسیک یکی از گزینه های پیش روی شما است. کابینت هایی در رنگی تیره و سبکی مدرن در کنار میز و صندلی یا پیشخوانی کلاسیک یک سبک تلفیقی منحصربه فرد را برای شما به ارمغان می آورند. 

بیشتر بخوانید: راهکارهایی کلیدی برای داشتن آشپزخانه ای کلاسیک 


کابینت آشپزخانه جدید روستیک

همیشه جا برای سبک روستیک در دکوراسیون منزل وجود دارد و ترندهای سال جدید برای کابینت آشپزخانه جدید هم از این قضیه مستثنی نیستند. با شنیدن نام این سبک، شاید انتظار خلق فضایی نسبتا شلوغ را داشته باشید اما در لیست ترندهای کابینت شاهد حضور کابینت هایی چوبی یا طرح چوب با طراحی ای مدرن هستیم که فضای تلفیقی ای گرم و صمیمی خلق می کند. 

کابینت آشپزخانه جدید روستیک


کابینت آشپزخانه جدید صنعتی

کابینت آشپزخانه جدید با سبک صنعتی هم به دلیل جلوه باشکوهی که در عین سادگی خلق می کنند، در سال جدید ترند می شوند تا حس و حالی متفاوت به قلب خانه ی شما هدیه دهند. برای تکمیل جلوه ی صنعتی دکوراسیون آشپزخانه می توانید کابینت های فلزی و مدرن را با صندلی اپن با پایه هایی فلزی به رنگ طلایی ترکیب کنید و فضایی لوکس و البته به دور از آشفتگی خلق کنید.

 
کابینت آشپزخانه جدید مینیمال

حذف عناصر غیرضروری از دکوراسیون آشپزخانه و جایگزین کردن عناصری با طراحی بهینه باعث محبوبیت انواع کابینت آشپزخانه جدید مینیمال در دنیای طراحی داخلی و دکوراسیون شده است. این کابینت ها از نظر تناسب با ابعاد فضا، از جمله سازگارترین ها هستند چرا که هم استفاده مناسبی از فضای یک آشپزخانه کوچک دارند و هم با پیچیدگی و در عین حال سادگی ای که در طراحی شان دارند، انتخاب مناسبی برای یک آشپزخانه بزرگ محسوب می شوند و یک دکور سبک و جذاب خلق می کنند. 

بیشتر بخوانید: نکاتی که برای داشتن آشپزخانه کوچک باید رعایت کنید 


کابینت آشپزخانه جدید لوکس

تاکید ترندهای جدید کابینت آشپزخانه جدید بر سادگی، به معنای نداشتن جلوه ای لوکس نیست. درواقع تعریف افراد از جلوه ی لوکس متفاوت است. اگر لوکس بودن را در سادگی و مدرن بودن می بینید، پس بی نهایت گزینه در سبک مینیمال و مدرن پیش روی شما است. همچنین اگر جلوه ای پر زرق و برق را لوکس می دانید، می توانید کابینت آشپزخانه جدید چوبی یا فلزی را با دیگر عناصر دکوراسیون فلزی طلایی رنگ و پیشخوان سنگی ترکیب کنید.

کابینت آشپزخانه جدید لوکس


کابینت آشپزخانه جدید برای فضای کوچک

از آنجا که جدیدترین ترندها برای کابینت آشپزخانه جدید بر سادگی و کاربردی بودن تاکید دارند، پس پیدا کردن گزینه ای برای فضای کوچک به هیچ عنوان برای شما سخت نخواهد بود. انتخاب های شما محدود به سبک مینیمال آنها نخواهند بود چرا که در طراحی کابینت آشپزخانه جدید به دیگر سبک ها هم همچنان شاهد حضور سادگی و بهینه سازی سبک مینیمال خواهید بود. در بین رنگ های مختلف، رنگ سفید انتخاب مناسب تری برای آشپزخانه ی کوچک محسوب می شود چرا که آن را بزرگ تر نشان می دهد. البته اگر از نظر دسترسی به نور طبیعی مشکلی ندارید، از امتحان کردن رنگ های تیره حتی مشکی هم غافل نشوید.

کابینت آشپزخانه جدید برای فضای کوچک​​​​​​​


کابینت آشپزخانه جدید برای فضای بزرگ

دست شما در انتخاب کابینت آشپزخانه جدید برای فضایی بزرگ بازتر است، اما گاهی این موضوع مشکل ساز می شود. چرا که تصور می شود حتما باید از طرح و رنگ هایی برجسته استفاده شود تا حس خالی بودن منتقل نشود. این درحالی است که در بین ترندهای جدید، شاهد طراحی هایی با جزئیات زیاد نیستیم. بنابراین اگر به دنبال فضایی برجسته اید، می توانید کابینت آشپزخانه جدید ای در رنگ هایی برجسته همچون رنگ های گرم و زمینی انتخاب کنید. 

و اما برگردیم به این تصور که برای یک فضای بزرگ حتما باید از کابینت هایی بزرگ در طرح و رنگی برجسته استفاده کنیم! ترندهای چند سال اخیر در رد این موضوع، بر ایجاد فضای خالی در دکوراسیون برای داشتن محیطی بازتر و پیچیدگی بخشیدن به آن از طریق سادگی تاکید داشته اند. بله در کنار دیگر موارد، از حفظ جریان انرژی فضا در قلب خانه ی خود غافل نشوید.


کابینت آشپزخانه جدید بدون دستگیره

حذف دستگیره از کابینت آشپزخانه جدید از جمله ی مواردی است که در طراحی اغلب ترندهای سال جدید شاهد آن هستیم و در راستای رسیدن به طراحی ای مینیمال انجام شده است. از جمله مزایای حذف دستگیره های کابینت آشپزخانه جدید می توان به راحت تر شدن کار با آنها، امکان ترکیب آزادانه تر متریال های مختلف و بخشیدن جلوه ای پیچیده به آن اشاره کرد.


سخن پایانی؛ خوشحالیم که تا پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی جذاب ترین ترندهای کابینت آشپزخانه جدید همراه ما بودید. انتخاب شما کدام یک از این طرح ها است؟ می توانید نظرات خود را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 

خرید جدیدترین کابینت های بازار

حال که با جدیدترین ترند های کابینت ها آشنا شدید وقت آن است که به فکر سفارش کابینت خود باشید. توصیه ما به شما این است که حتما سری به وب سایت کابینت بازار بزنید و مدل ها و قیمت های آنها را بررسی کنید
2

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • Habib67s
    22 آبان 00

    سلام مقاله خیلی خوبی بود اما اگر امکانش هست توی مقالات درباره قیمت خرید و سایتهای معتبر خرید هم بنویسید متشکرم

    • عارف محمدی
      26 آبان 00

      سلام و درود همراه عزیز پیت کتی؛ البته، حتما در مقاله های بعدی در دسته بندی کابینت آشپزخانه به مراکز معتبر خرید کابینت خواهیم پرداخت. از همراهی شما بسیار سپاس گزاریم

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید