خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب 4 نکته ای که در خرید میزتحریر باید بدانید

4 نکته ای که در خرید میزتحریر باید بدانید

زمان مطالعه : 

4 دقیقه دقیقه

از زمانی که فرزند یک خانواده شروع به تحصیل در مدرسه می‌کند. تهیه میزتحریر تبدیل به یکی از دغدغه‌های خانواده می‌شود. این‌که این میزتحریر متناسب با نیاز فعلی فرزندتان هست یا نه؟


یا چه میز تحریری خریداری شود که بتوان برای سال‌های زیادی مورداستفاده قرار بگیرد؟ جنس میزتحریر چه باشد که عمر بالاتری داشته باشد؟ متناسب با دکوراسیون اتاق‌خواب چه میز تحریری خریداری شود؟

این دست از سؤالات از گوشه ذهن پدر و مادرها در هنگام تهیه میزتحریر برای فرزندشان می‌گذرد. سعی داریم در این مقاله به‌تمامی این سؤالات شما پاسخ دهیم.​​​​​​​

میز طرح در انواع طرح و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و شما می‌توانید با توجه به نیازتان آن‌ها را خریداری کنید. می‌توانید میز تحریری خریداری کنید که به‌عنوان کتابخانه یا میز کامپیوتر هم مورداستفاده قرار می‌گیرد.
از آنجایی‌که میزتحریر هم مانند بقیه وسایل دکوراسیون خانه می‌تواند موجب زیبایی اتاق مطالعه یا اتاق‌خوابتان شود. پس بهتر است در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید.


انواع میزتحریر

1. میزتحریر کتابخانه ­ای

انواع میز تحریر کتابخانه دار

اگر در خانه نوجوان دارید وجود میزتحریر و میز کتابخانه لازم است. یا حتی اگر بخشی از خانه را به اتاق کار خود اختصاص دادید به دنبال یک میزتحریر مناسب برای اتاق کارتان هستید. سبک زندگی آپارتمانی فضای کمتری را در اختیار ما قرار می‌دهد و از طرفی زیبایی دکوراسیون اتاق‌ها نیز برای ما مهم است. پس به دنبال میزتحریرهای چندمنظوره باشید که هم بتوانید به‌عنوان میزتحریر استفاده کنید هم میز کامپیوتر و برای سایر فعالیت‌های روزانه. میزهای تحریر همراه با کتابخانه در انواع طرح‌های کشودار نیز موجود می‌باشند که این مدل میزها کاربردی‌تر هستند و فضای بیشتری در آن‌ها برای قرار دادن وسایل مختلف تعبیه‌شده است و شما می‌توانید در کشوهای این میزها وسایل موردنیاز را قرار دهید.
2. میزتحریر دیواری

عکس انواع میز تحریر دیواری

 اگر فضای کمی در اختیار دارید پیشنهاد می‌کنیم از نمونه کتابخانه‌های دیواری استفاده کنید. این کتابخانه علاوه بر استفاده بهینه از فضایی که در اختیار دارید زیبایی خاصی هم به اتاق‌خوابتان می‌دهد. در سبک‌های مدرن طراحی دکوراسیون از ترکیب میزتحریر دیواری و شلف یا کتابخانه‌های دیواری استفاده می‌کنند. علاوه برچیدن کتاب‌ها، می‌توانید از وسایل دکوری در این شلف ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چرا داشتن میز تحریر دیواری در آپارتمان ها ضروری است؟ 

3. میزتحریرهای تاشو

عکس انواع برترین مدل های میز تحریر تاشو

یک نمونه پرکاربرد میزتحریر، میزتحریرهای تاشو هستند که در سایز و رنگ‌های مختلف در بازار موجود هستند. علاوه بر مدل‌های میزتحریر تاشو قابل‌حمل، نسل جدید این میزتحریرها، نمونه‌های دیواری است که قابلیت تا شدن را دارد. جهت صرفه‌جویی در فضا این امکان برای شما فراهم‌شده تا بعد از پایان کار میز را تا کنید. فروشگاه بلج ازجمله تولیدکنندگانی است که به طراحی میزتحریر مطابق باسلیقه مشتری اهمیت می‌دهد. تنوع زیادی از میزتحریر را در سبک‌های مختلف تولید می‌کند.



جنس میزتحریر

جنس میز تحریر

ظرافت طراحی میزتحریر از فاکتورهای مهمی است که باید در انتخاب مدل و طرح میز موردتوجه قرار بگیرد. میزهای تحریر ظریف دارای طراحی شیک و زیبایی هستند و می‌توانند باعث جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق نوجوانان شوند. این میزها در انواع جنس‌های چوبی و شیشه‌ای و ام دی اف و در اندازه‌های بزرگ و کوچک طراحی می‌شوند که انتخاب جنس و اندازه و مدل میزتحریر به طراحی دکوراسیون اتاق موردنظر شما بستگی دارد.



انتخاب میزتحریر متناسب با دکوراسیون اتاق

قبل از خرید میزتحریر به‌ دقت فضایی که قرار است میز در آن قرار بگیرد را اندازه‌گیری کنید. اگر اتاق شما فضای کافی برای قرارگیری میز را ندارد ناامید نشوید، زیرا در بازار میزهایی وجود دارند که مخصوص فضاهای کوچک طراحی‌شده‌اند.


توجه به جنس و رنگ میزتحریر یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید است.


اگر تخت خواب شما فلزی است خرید یک میزتحریر شیشه‌ای می‌تواند کامل‌کننده دیزاین اتاق شما باشد. ترکیب چوب و فلز نیز برای استفاده در چنین فضایی جذاب به نظر می‌رسد. اگر قصد خرید میزتحریر برای اتاق کودک خود رادارید حتماً به‌تناسب رنگ آن با دکوراسیون دقت کنید. انتخاب میزهای تحریر رنگی با طرح‌های کودکانه می‌تواند در پیشرفت تحصیلی و نشاط روحی کودک مؤثر باشد.



تنوع طرح و رنگ

عکس میز تحریر ساده و ارزان

اگر طرح و رنگ میزتحریر با سایر وسایل موجود در دکوراسیون اتاق کودک دختر یا پسرتان یکی باشد؛ تأثیر مثبتی بر روی فرزندتان خواهد داشت. میزتحریر کتابخانه دار ام دی اف در انواع رنگ‌های مختلف سفید و قهوه‌ای و مشکی و … موجود است و این مدل میزها نسبت به میزهای چوبی دارای تنوع بیشتری در طرح و رنگ هستند و علاوه بر این قیمت پایین‌تری نیز دارند. اگر سبک دکوراسیون خانه‌تان کلاسیک یا مدرن است؛ نگران نباشید میزتحریرهایی متناسب با همه سبک‌های آرایه‌گری در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز تحریر حرفه ای  

در انتخاب رنگ برای میزتحریر یا میز کامپیوتر بیشتر از هر چیزی به علاقه شخصی خودتان نسبت به رنگ‌ها توجه کنید. هرچند که معمولاً رنگ‌های موردعلاقه دخترها صورتی، قرمز یا بنفش و پسرها رنگ‌های آبی و سبز را دوست دارند اما ممکن است این‌ها رنگ‌های مناسبی برای خرید میز نباشند، مهم است رنگ میز چشم شما را خسته نکند و نسبت به آن حس خوبی داشته باشید.



کلام آخر

فروشگاه بلج به نقش کارکردی میزتحریرها توجه کرده و آن‌ها را متناسب با استاندارهای لازم ارائه می‌کند. میزتحریرها در جنس‌های شیشه‌ای، پلاستیکی، فلزی و چوبی تولید می‌شوند. گاهی نیز ترکیبی از این مواد در تولید میزتحریر مداخله خواهد کرد. بسته به جنس، ابعاد، شکل ظاهری و امکانات میز، قیمت میزها می‌تواند متفاوت باشند؛ اما موضوعی که بیش از هر چیز دیگر از اهمیت برخوردار است که نباید کیفیت را فدای قیمت کرد! شما می‌توانید هر نوع میزتحریر در هر سایز و ابعادی را باقیمت مناسب و بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی بلج خریداری نمایید. ما بهترین‌ها را برای فراهم می‌نماییم.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید