خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب طراحی سقف اتاق خواب مدرن

طراحی سقف اتاق خواب مدرن

زمان مطالعه : 

12 دقیقه

همه ی ما شنیده ایم که سقف دیوار پنجم اتاق است اما اغلب همچنان از رنگ سفید و طراحی ای ساده برای آن استفاده می کنیم و جلوه ای بی روح به آن می بخشیم. 

 در میان بخش های مختلف منزل، طراحی سقف اتاق خواب معمولا از آخرین بخش هایی است که مورد توجه قرار می گیرد. این در حالی است که سقف اتاق سهم غیرقابل تصوری در ارتقای چیدمان اتاق خواب دارد. در این مقاله از مجله پیت کت قصد داریم به معرفی ایده ها و نکاتی برای طراحی سقف اتاق خواب مدرن بپردازیم. اگر شما هم به دنبال به روز رسانی دیزاین سقف اتاق خواب تان اید، در ادامه در کنار ما باشید. 


رنگ در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

اغلب افراد به دنبال انتخاب رنگی روشن برای سقف اتاق خواب شان اند که البته در بیشتر موارد در پایان رنگ سفید انتخاب می شود! بله اگر به دنبال بزرگ تر به نظر رسیدن فضا هستید توصیه می شود رنگ سقف از رنگ دیوارها روشن تر باشد اما این به معنی محدود محدود شدن گزینه های پیش روی شما به سفید نیست. 

رنگ در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

از طرف دیگر فراموش نکنید رنگ های تیره هم با عمیق تر نشان دادن فضا می توانند آن را بزرگ تر نشان دهند. اگر با ابعاد اتاق خواب تان مشکلی ندارید یا نسبتا بزرگ است، می توانید کاملا برخلاف قانونی که در بالا به آن اشاره شد رفتار کنید و از رنگی برجسته همچون قرمز برای سقف و رنگی خنثی همچون کرم یا سفید با ته رنگ صورتی برای دیوارها کمک بگیرید. 


کاغذدیواری در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

یکی از جذاب ترین گزینه ها برای ارتقای پنجمین دیوار اتاق خواب تان، کمک گرفتن از کاغذ دیواری است. استفاده از کاغذ دیواری برای تمام دیوارها و سقف می تواند تعادل دکوراسیون داخلی فضا را از بین ببرد. پیشنهاد ما رنگ کردن دیوارها و استفاده از کاغذ دیواری برای سقف است. 


عناصر روشنایی در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما کمک گرفتن از عناصر تامین کننده روشنایی برای طراحی سقف اتاق خواب مدرن است. چراغ هاس سقفی مینیمال، چراغ های سقفی آویزان و نورهای نقطه ای یا ریلی که در رنگ های مختلف موجوداند، از جمله موارد پیش روی شما اند. 


سبک روستیک در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

اگر به دنبال اضافه کردن حس و حال سبک روستیک به دکوراسیون منزل تان هستید، کمک گرفتن از چوب در طراحی سقف اتاق خواب مدرن تان یکی از راه های رسیدن به آن خواهد بود. بله سقف چوبی صرفا منحصر به یک دکوراسیون تمام روستیک نیست و شما می توانید به درجات مختلف از اصول این سبک جذاب در فضای زندگی خود استفاده کنید.


گچ بری در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

یکی از دلایلی که این ایده در منازل ما ایرانی کمتر مورد توجه قرار می گیرد، این است که از مدت ها پیش در معماری منازل ما وجود داشته است و به همین دلیل تا حدودی عادی شده است و یا حتی آن را گزینه ای برای دکوراسیون کلاسیک یا سنتی می دانند. این درحالی است که گچ بری ها می توانند شکل های متنوع و مدرنی به خود بگیرند و جلوه ای متفاوت به سقف اتاق خواب شما ببخشند. 

گچ بری در طراحی سقف اتاق خواب مدرن​​​​​​​


شکل سقف در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

تغییر ساختار و شکل سقف می تواند بطور کلی جلوه اتاق خواب شما را تغییر دهد. سقفی شیروانی شکل تنها حالتی نیست که در مورد آن صحبت می کنیم. سقفی با طراحی ای متشکل از شکل های هندسی مختلف و متنوع آن چیزی است که می تواند فضایی مدرن و منحصربه فرد برای شما رقم زند.


آینه در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

همگی می دانیم که آینه ها فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهند و احتمالا آن را در قالب آینه ی قدی، آینه گرد دیواری یا آینه میز آریش تان به دکوراسیون اتاق خواب تان اضافه کرده اید. اگر به دنبال ایده ای هیجان انگیز برای طراحی سقف اتاق خواب مدرن خود هستید، آینه سقفی در صدر لیست گزینه های پیش روی شما قرار می گیرد.


گیاهان در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

یکی از ارزان ترین و ساده ترین گزینه های پیش روی شما گیاهان اند که می توانید آنها در قالب های مختلفی در طراحی سقف اتاق خواب مدرن تان به کار ببرید. گیاهان آویزان از سقف و آبشاری از گل از جمله ی این قالب ها هستند.


اریگامی در طراحی سقف اتاق خواب مدرن

آخرین ایده ای که قصد داریم در این مقاله به معرفی آن بپردازیم، ایده ای است که اضافه کردن آن به طراحی سقف اتاق خواب مدرن تان صرف زمان و هزینه ی کمی نیاز دارد. این هنر ژاپنی به خلق طرح هایی جذاب با کاغذ می پردازد که می توانید آنها را از سقف آویزان کنید و جلوه ای مینیمال به آن ببخشید.


سخن پایانی؛ خوشحالیم که تا پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی ایده هایی جذاب برای طراحی سقف اتاق خواب مدرن، همراه ما بودید. شما چه ایده هایی سراغ دارید که در این مقاله به آن پرداخته نشد؟ می توانید آنها را در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید و ادامه دهنده این مقاله باشید.

خرید جدیدترین مدل های کاغذ دیواری سال 2021

همان طور که گفته شد بر خلاف تصور خیلی از مردم، استفاده از کاغذ دیواری برای سقف اتاق خواب جذاب ترین ایده موجود برای ساخت یک اتاق خواب مدرن است. به همین خاطر میخواهیم به شما فروشگاه رونیا را معرفی کنیم. برای هر کسی که میخواهد یک اتاق خواب مدرن داشته باشد واجب است که مدل های این مجموعه را ببینید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید