خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب راهنمای انتخاب انواع میز کامپیوتر

راهنمای انتخاب انواع میز کامپیوتر

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

امروزه کامپیوتر به یک جز ثابت در همه خانه ها تبدیل شده است. خرید میز کامپیوتر برای اتاق نوجوان ها معمولا مرسوم تر است. اما از میز کامپیوتر در دفتر های اداری و شرکت ها هم استفاده می شود.

اگر می خواهید میز کامپیوتر مناسب خود را خریداری کنید؟ و میخواهید بدانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید یا چیدمان دیگر وسایل اتاق خواب چه میز کامپیوتری برای شما مناسب است؟ پس بهتر است با این مطلب همراه باشید، تا درباره میز کامپیوتر و انواع مختلف آن بیشتر بدانید و سپس نسبت به خرید این میزهای کاربردی اقدام نمایید. 


انواع میز کامپیوتر 

همانگونه که کامپیوتر شما از اهمیت زیادی برخوردار است، میز کامپیوتر هم به عنوان وسیله ای مرتبط با کامپیوتر ضروری و مهم است. فرقی نمی کند که به تازگی نقل مکان کرده اید، یا میز کامپیوتر شما کهنه شده است، به هر حال گاها ما نیاز به خرید میز کامپیوتر  جدید برای منزل  یا محل کار و استفاده روزانه خود داریم.

به همین منظور تصمیم گرفتیم برای کمک به محدود کردن گزینه های انتخابی شما، لیستی از بهترین انواع میز کامپیوتر را که می توان خریداری کرد، برایتان گردآوری کنیم.


میز کامپیوتر ایستاده

میزهای ایستاده کامپیوتر برای اشخاصی که تمایل به نشستن طولانی مدت ندارند یا می خواهند صندلی های خود را بلندتر کنند و اصطلاحا ایستاده به کار و تحقیق بپردازند، مناسب است. این میز ها از افزایش چاقی، کمر درد، و درد ناحیه تحتانی بدن می کاهند. 

انواع میز کامپیوتر - میز کامپیوتر ایستاده
میز کامپیوتر سبک مینیمالیسم

سبک مینیمالیسم برای افرادی که علاقه مند به سادگی هستند، اقدام به تولید و عرضه میزهای کامپیوتر ساده کرده است. افرادی که تمایل دارند فضای داخلی منزل یا محیط کارشان ساده و بی آلایش و در عین حال شیک و منظم باشند، می توانند از این میزها استفاده کنند. 

انواع میز کامپیوتر - میز کامپیوتر ساده و شیک
میز کامپیوتر مدرن

اگر تمایل به خرید میز کامپیوتر مدرن و چشم نواز دارید، می توانید میز کامپیوتری به سبک مدرن را برای خود انتخاب کنید. میزهای کامپیوتری که به سبک مدرن طراحی شده اند، مناسب استفاده در فضاهای داخلی ساده و مدرن هستند، به همین منظور این میزها اغلب طرفداران خاص خود را دارند. 

انواع میز کامپیوتر - میز کامپیوتر مدرن و شیک
میزکامپیوتر ساده 

میزهای کامپیوتر ساده اغلب برای کودکان و نوجوانان خریداری می شوند، اگر شما یک گیمر هستید و ساعات زیادی را به بازی کردن سپری می کنید، می توانید از این میزهای ساده استفاده نمایید. این میزها در سبک ها و استایل های شیک و ساده به بازارهای فروش عرضه می شوند و قیمت خرید آنها نیز ارزان و مناسب است. 

راهنمای خرید بهترین مدل میز کامپیوتر

شما با انتخاب میز کامپیوتر مناسب خود می توانید با آرامش خاطر و راحتی بیشتر و فارغ از هرگونه استرسی به تحقیقات یا فعالیت های کاری بپردازید. گرچه، زمانی که میز کامپیوتر خود را متناسب با نیازهایتان انتخاب نمی کنید، با ناراحتی مجبور هستید، لحظات خود را سپری کنید. در ادامه راهنمایی برای خرید بهترین مدل میز کامپیوتر را به شما ارائه می دهیم

انواع میز کامپیوتر - میز کامپیوتر کتابخانه دار 1) میز کامپیوتر خود را مناسب با نوع کامپیوتر و فعالیت های کاری یا تحصیلی خود انتخاب کنید. اگر از کامپیوترهای قدیمی با مانیتورهای بزرگ استفاده می کنید، به میز کامپیوتر بزرگی نیاز دارید. اما در صورتی که از لپ تاب فارغ از هر کتاب و دفتری بهره می برید، یک میز کامپیوتر سبک و کوچک برایتان کافیست. پس قبل از خرید میز کامپیوتر مشخص کنید، چگونه قرار است از میز خود استفاده کنید. آیا قرار است، ساعت ها به مطالعه کتاب های سنگین و تحقیق بپردازید یا با استفاده از لپ تاب خود یک ساعت قبل از خواب وبلاگ گردی کنید. 

2) به فضای میز کامپیوتر خود دقت کنید. همانطور که در نکته فوق اشاره شد، شما باید متناسب با اهداف 5 الی 10 ساله خود تصمیم به خرید میز کامپیوتر بگیرید. به عنوان مثال، اگر دورکار هستید و روزانه 8 ساعت از این میز و گاها بیشتر استفاده می کنید بهتر است میزی بزرگ و مناسب فضای مورد نیازتان خریداری کنید. 

انواع میز کامپیوتر - میز کامپیوتر و کتابخانه
3) به سلیقه خود و فضای منزلتان توجه کنید. شاید تمایل به خرید میز کامپیوتر بزرگ به همراه قفسه بندی های زیاد دارید یا تمایل به خرید یک میز سبک و قابل حمل دارید. به رنگ میز، نوع و مدل میز، پایه ها، جزییات طراحی شده روی میز و غیره توجه کنید، زیرا همگی این ها می توانند باعث افزایش احساس راحتی و شادی شما یا بالعکس کاهش این احساسات خوب شوند. 

4) تعیین کنید، چه افرادی از میز کامپیوتر استفاده خواهند کرد. اگر میز کامپیوتر را برای کودکان یا نوجوانانتان خریداری می کنید، بهتر است میزی با رنگ شاد و مقاومت بالا خریداری کنید. اما اگر برای خودتان میز کامپیوتری خریداری می کنید که به دور از هرگونه حواس پرتی بتوانید ساعت ها پشت آن کار کنید، بهتر است یک میز ساده و راحت تهیه کنید. 

خرید اقساطی انواع میز کامپیوتر

​​​​​​​
5) به ارگونومی  میز توجه داشته باشید. به عنوان مثال میز کامپیوتر استاندارد دارای ارتفاعی بین 29 تا 30 اینچ است. میز کامپیوتر باید به گونه ای تهیه شده باشد که پاها، کمر و گردن شما در حالت استاندارد خود قرار گرفته باشند. یا فضای تعبیه شده برای صفحه کلید باید به گونه ای قرار گرفته باشد که شما به راحتی و بدون گرفتگی عضلات ناحیه خاصی از بدنتان بتوانید از آن بهره مند شوید. لبه های میز نباید تیز و برنده باشند، تا بتوانند حس راحتی و امنیت را القا کنند. در هنگام خرید میز کامپیوتر حتما به جزییات آن توجه کنید، و میز کامپیوتری متناسب با استانداردهای جهانی و بدن خود خریداری کنید. 

میز کامپیوتر حرفه ای - خرید میز کامپیوتر حرفه ای
6) به بودجه خود توجه داشته باشید. تعیین بودجه مشخص برای خرید میز کامپیوتر از سردرگمی برای جستجوی محصولات مختلف و  اتلاف وقت جلوگیری می کند. هنگامی که میزان هزینه معینی را برای خرید تعیین می کنید، در رنج قیمت مدنظرتان با مرغوبترین محصولات آشنا می شوید. در ضمن، اینگونه خرید سریعتر و بهتری خواهید داشت. 


نتیجه گیری

در انتها، شما عزیزان می توانید متناسب با ترفندها و تکنیک های فوق میز کامپیوتر زیبا و کاربردی برای خودتان تهیه کنید. میز کامپیوتری که نشانگر سلیقه و شخصیت شما باشد، و  متناسب با اهداف شما قابلیت استفاده داشته باشد. 

گروه تولیدی بلج اقدام به تولید و عرضه انواع میز کامپیوتر در طرح ها و سبک های مختلف مدرن، کلاسیک و غیره می کند. شما به راحتی می توانید از طریق وب سایت اینترنتی بلج (www.bolej.ir) نسبت به خرید میز کامپیوتر مدنظرتان اقدام نمایید. 

همچنین از شما خواهشمندیم تا نظرات و سوالات خود را درباره این مقاله ای مجله اینترنتی پیت کت با ما در بخش نظرات این صفحه، در میان بگذارید

برچسب ها:
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما