خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی مدرن آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰

آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

سالن نشیمن بخشی از منزل است که افراد معمولا بیش تر زمان خود را در آن می گذراند. سالن نشیمن فضایی برای استراحت و دور هم جمع شدن اعضای خانواده می باشد.

فضایی است که چه در زمان برگزاری میهمانی و چه با خانواده، افراد معمولا ترجیح می دهند که گردهم آیند. اگر شما آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک 2020 ندارید و قصد طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن منزل خود دارید با ما همراه باشید.

شما اگر در هنگام چیدمان وسایل مختلف در بخش نشیمن، برای ایجاد فضایی هماهنگ و یکپارچه دچار مشکل شوید، باید رنگ دیواره ها را در نظر بگیرید و در نظر داشته باشید مبلمان خود را از قبل تهیه نکنید و سایر وسایل تزیینی را به طور هماهنگ و به تعداد فرد در چیدمان دکوراسیون پذیرایی مدرن خود قرار دهید.

آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰

اما پیش از همه این ها باید در نظر داشته باشید که چه سبکی را برای دکوراسیون پذیرایی مدرن خود انتخاب خواهید کرد. دانستن سبک مورد نظر ایده هایی کاربردی را برای انتخاب صحیح اشیا و مبلمان می دهد. در ادامه به برخی از نکات ضروری در دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۰ می‌پردازیم. شما می توانید با الهام گرفتن از این ایده ها به طراحی ایده آل فضای نشیمن منزل خود دست یابید و از دکوراسیون پذیرایی مدرن خود لذت ببرید.


پبش به سوی دکوراسیون پذیرایی مدرن 

با شروع سال ۲۰۲۰ تغییرات زیادی در دیزاین داخلی قسمت های مختلف منزل ایجاد شده است و اگر شما تمایل دارید پذیرایی منزل تان نیز در سال جدید طراحی داخلی متفاوتی داشته باشد بهتر است از انواع دکوراسیون های پذیرایی ۲۰۲۰ الگوبرداری نمایید.

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی بهتر است ابتدا سبک دکوراسیون مورد نظر خود را از بین سبک های کلاسیک و مدرن و امروزی انتخاب نمایید. سپس با توجه به سبک دکوراسیون انتخابی‌تان اقدام به طراحی داخلی پذیرایی نمایید. برای داشتن پذیرایی با فضایی بی نظیر باید ابتدا یک نقطه کانونی را در سالن پذیرایی انتخاب نمایید.

شومینه و پرده از نقاط کانونی ایده آل در سالن های پذیرایی محسوب می شوند و علاوه بر این شما می توانید مبلمان را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید که در این صورت بهتر است جدا از ست مبلمان اصلی تان یک مبل دو یا سه نفره با طراحی و رنگی متفاوت و خاص را تهیه نمایید و آن را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید.

آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰​​​​​​​
مبلمان دکوراسیون پذیرایی مدرن

در دکوراسیون پذیرایی مدرن می توانید با استفاده از مبلمان و وسایلی با سبک کلاسیک و سنتی در قسمت های مختلف نوعی هارمونی زیبا در محیط بوجود بیاورید. 

برای مثال می توانید در کنار مبلمان مدرن در چیدمان پذیرایی چند صندلی راحتی تک نفره به سبک کلاسیک را قرار بدهید تا به سادگی محیط پذیرایی زیبا و چشم گیری در خانه خلق کرده باشد که کاراکتر مخصوص به خودش را دارد.

آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰

بدون شک مبلمان مدرن بیشترین تاثیر را در منتقل کردن حس دکوراسیونی پذیرایی مدرن خواهند داشت. در انتخاب این گونه مبل ها باید از مدل هایی با خطوط ساده و ظریف و با پارچه هایی با رنگ های یکدست استفاده کنید.

یکی از مهم ترین عناصری که در تفکیک فضاهای پذیرایی و هال به ما کمک می کند مبلمان و نحوه چیدمان آن ها در خانه است. ساده ترین روش این است که شما دو نوع مبلمان برای هر فضا داشته باشید. به طور مثال یک مبلمان راحتی برای نشیمن و یک مبلمان استیل برای پذیرایی. در این صورت فضای یک دست شما به طور ناخودآگاه به دو فضای مجزا  تفکیک خواهد شد.

آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰

در حالت دوم ممکن است که شما یک مدل مبل را استفاده کرده باشید اما با نوع چیدن متفاوت آن ها دو فضای متفاوت را خلق می کنید. به طور مثال تعدادی به سمت تلویزیون قرار گرفته و حکم فضای هال را دارند، تعدادی دیگر نیز به صورت دایره ای و رسمی تر چیده می شوند که همان فضای پذیرایی را تشکیل خواهند داد.. تفاوت در رنگ مبلمان ها هم می تواند همان تاثیر دو حالت قبل را داشته باشد.

برای مبلمان اتاق پذیرایی در دکوراسیون پذیرایی مدرن می‌توان از مبل و کاناپه و یک میز در جلوی آن‌ها، میز ناهارخوری، دیوارهای رنگی، تلویزیون و وسایل دکوری دیگر استفاده کرد. برای مدرن نشان دادن اتاق پذیرایی می‌توان از چند شمع با رنگ‌های روشن استفاده کرد. توجه کنید بهتر است برای داشتن اتاق پذیرایی به سبک مدرن، خرید انواع مبل راحتی بهترین کار است؛ چرا که مبلمان کلاسیک یا استیل برای این سبک مناسب نیستند.


دکوراسیون پذیرایی مدرن همراه با سلیقه خودمان

بدون شک دکوراسیون هر خانه‌ای نشان دهنده ذوق و سلیقه شخصی صاحب خانه است، و مسلما سلیقه و ذوق هر فرد از دیگری متفاوت است! بنابراین نیازی نیست که شما حتما به سبک طراحی خاصی پایبند باشید.

همین که سلیقه خود را در طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن خود دخالت دهید به زیبایی و خاص و مدرن بودن اتاق پذیرایی شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. پس از رنگ‌ها و طرحهای مختلفی که مورد پسند شما هستند استفاده کنید و دکوراسیون پذیرایی مدرن خانه خود را مطابق سلیقه خود و البته به گونهای مدرن طراحی کنید.

همانطور که گفتیم، در طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن نیازی نیست که تمام رنگها و وسایل به کار رفته با یکدیگر هماهنگ و ست باشند، سلیقه شخصی خود را به دکوراسیون خانه خود بیفزایید و از رنگ‌ها و الگوهای متفاوت و متضاد استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: با باید ها و نباید های دکوراسیون پذیرایی مدرن بیشتر آشنا شوید 


نورپردازیی در دکوراسیون پذیرایی مدرن

نورطبیعی یکی از مهم ترین مسائلی است است که در طراحی سالن نشیمن باید در نظر گرفته شود. پنجره های بزرگ و پرده های روشن گزینه ای مناسب می باشند. ورود نور در طول روز باعث می شود تا فضای داخلی از نور خورشید بهره مند شده و همچنین روشن تر جلوه کند.

نورپردازیی در دکوراسیون پذیرایی مدرن

هنگامی که یک اتاق نشیمن سفید و روشن است، می تواند خیلی دلباز و غیر قابل دستیابی باشد. وقتی همه چیز تاریک است، می تواند مانند یک غار باشد. اما مخلوط کردن رنگ های تیره و روشن ، ظاهری پویا ایجاد می کند که دارای عمق و تعادل است. می توانیم بگوییم که افزودن طیفی از سیاه و سفید به فضا جذابیت ایجاد می کند. اما نورپردازی در دکوراسیون اتاق نشیمن به همین جا ختم نمی شود. اگر دوست دارید از هزار توی نورپردازی اتاق نشیمن به راحتی عبور کنید بهتر است با دید بازتری به سراغ نورپزداری بروید. برای شروع پیشنهاد می کنیم با مقاله " اصول نورپردازی اتاق نشیمن" شروع کنید.

اگر سالن پذیرایی منزل تان دارای پنجره ها است می توانید به کمک پرده های کلاسیک یا سلطنتی پنجره ها را بپوشانید و پرده را عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که برای جذابیت بیشتر دکوراسیون سالن پذیرایی بهتر است طرح و رنگ پرده با طرح و رنگ سایر وسایل موجود در پذیرایی مطابقت و همخوانی داشته باشد. برای تزیین سالن پذیرایی ۲۰۲۰ می توانید به خرید تابلوی دیواری یا مجسمه و … هم فکر کنید. همچنین بهتر است برای ایجاد فضایی مطبوع در پذیرایی از گل ها و گیاهان شاداب و سرسبز استفاده کنید.

نورپردازیی در دکوراسیون پذیرایی مدرن
در نهایت پس از آشنایی با دکوراسیون پذیرایی مدرن به سبک ۲۰۲۰ می توانید در طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن خانه خود تمامی موارد ذکر شده را در نظر گرفته تا اصلی ترین مکان منزل خود را با جدیدترین سبک دکوراسیون داخلی همراه کرده با سلیقه خود و در آخر فضایی آرامش بخش و مطلوب باب میل تان فراهم کنید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید