خانه اتاق خواب اتاق خواب پسرانه رمز و راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک و زیبا

رمز و راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک و زیبا

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

اگر یک فرزند پسر دارید و نمی خواهید حداقل تا پنج سال آینده بحثی بر سر دکوراسیون اتاق خوابش بین شما پیش آید، بهتر است پالت رنگی و سبکی را برای دکوراسیون اتاق خوابش انتخاب کنید که مورد توافق هردوی شما باشد.

وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر ها می رسد، برخی از افراد ذهنشان به سمت رنگ آبی، کف اتاقی پر از اسباب بازی و تخت خوابی با طرح هایی از قهرمانان انیمیشن های مورد علاقه کودک می رود؛ اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، احتمالا نیاز است هرآنچه که معتقدید در مورد دکور اتاق یک کودک پسر می دانید، فراموش کنید. 

نکته اساسی در طراحی دکوراسیون اتاق کودک آنها، توجه به علایق شان است اما در عین حال نکاتی همچون امنیت و آرامش محیط نیز باید حفظ شوند. بهترین نتیجه وقتی حاصل خواهد شد که شما بتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید و یک محیط سالم، امن و آرامش بخش که کودک شما نیز آن را دوست داشته باشد، خلق کنید. با ما در این مقاله از مجله آموزشی تخصصی پیت کت همراه باشید، تا با رمز و راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه آشنا شوید. 

عکس دکوراسیون اتاق خواب پسرانه شیک و جدید

1. تخت خواب دو طبقه با فضای بازی اختصاصی؛ کلید ورود به دنیای رویایی آقا پسر ها

بچه ها عاشق تخت خوابی هستند که برای رسیدن به آن نیاز باشد از چند پله بالا بروند. جایی که در آن به دنیای شخصیت های انیمیشن های مورد علاقه شان نزدیک تر هستند و به آنها اجازه خیال پردازی می دهد. اگر کودک شما خواهر یا برادر دیگری ندارد که در نتیجه آن بتواند یک تخت خواب دو طبقه داشته باشد، الزاما به معنی این نیست که دیگر خبری از داشتن تختی در طبقه ی دوم برای این پسر بچه بازیگوش نیست. 

هر اتاق خواب کودکی نیاز به داشتن یک فضای بازی دارد و چه بهتر که فضای زیر تخت خواب دو طبقه را به آن اختصاص دهید. با این کار هم استفاده ی بهینه ای از فضای اتاق خواب داشته اید و هم پسر بچه خود را از داشتن تخت خواب رویایی اش محروم نکرده اید.

تخت خواب دو طبقه با فضای بازی اختصاصی؛ کلید ورود به دنیای رویایی آقا پسر ها

2. استفاده از عناصر طبیعی؛ بهترین راه برای آرامش کودک در اتاق خواب

کودکان عاشق گشت و گذار در طبیعت هستند پس چرا طبیعت را به اتاق خواب آنها نیاوریم؟ این بار منظور از این جمله تنها استفاده از گل ها و گیاهان در دکوراسیون اتاق خواب نیست، بلکه می خواهیم هرآنچه را که پسر بچه شما در یک پیک نیک تجربه می کند را به دکوراسیون اتاق خواب اش بیاورید. 

استفاده از یک چادر سرخ پوستی بالای تخت خواب، استفاده از چوب و سنگ و آتش پارچه ای و یک میز و صندلی چوبی از جمله کارهایی هستند که در این راستا می توانید انجام دهید. احتمالا این موارد برای شما یادآور سبک دکوراسیون روستیک هستند چرا که در این سبک هم از مواد اولیه طبیعی همچون چوب و سنگ استفاده می شود اما از آنجا که امنیت یکی از مهم ترین فاکتورها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک است، ما به جای چوب و سنگ واقعی از انواع پارچه ای آن استفاده می کنیم.

استفاده از عناصر طبیعی؛ بهترین راه برای آرامش کودک در اتاق خواب پسرانه

3. استفاده از تخته سیاه؛ راه حلی ویژه برای سرگرمی پسر ها در اتاق خواب

پسر بچه ها انرژی زیادی دارند درنتیجه دکوراسیون اتاق خواب آنها باید محیطی شاداب، پویا و سرگرم کننده برای آنها فراهم کند تا بودن در آن برای کودک خسته کننده نباشد. یکی از کارهایی که برای ایجاد فضایی شاد و فعال در اتاق خواب می توان انجام داد، استفاده از تخته سیاه در دکوراسیون آن است. اگر پسر بچه شما به مدرسه می رود، می توانید تصاویری مرتبط با درس های مدرسه اش روی دیوار برای او بکشید تا از درس خواندن بیشتر لذت ببرد. بخشی از دیوار را برای دانشمند کوچولوی خود خالی بگذارید تا دنیای علمی و هنری خود را روی آن خلق کند.

استفاده از تخته سیاه؛ راه حلی ویژه برای سرگرمی پسر ها در اتاق خواب

4. توجه به علایق کودک در طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه شیک

یکی از اصلی ترین مواردی که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه ها باید مد نظر داشت، توجه به علاقه مندی های او است. اگر عاشق بیسبال است، چرا یک زمین کوچک بیسبال در اتاق خواب برای او ایجاد نمی کنید؟ 

اگر فضای محدودی برای اتاق خواب او در اختیار دارید می توانید حداقل از انواع توپ های بیسبال در تزئین دکوراسیون اتاقش استفاده کنید تا به او نشان دهید که علائق او برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

توجه به علایق کودک در طراحی دکوراسیون اتاق پسرانه شیک

5. ساخت دیوار پر از ماشین؛ ایده ای خلاقانه برای تزیین دیوار اتاق پسرانه 

ماشین های کوچک از جمله اسباب بازی های پرطرفدار در بین پسر بچه ها محسوب می شوند. یکی از روش های تزیین دیوار اتاق خواب استفاده از همین ماشین های کوچک رنگارنگ است. راه های زیادی برای این کار وجود دارد که از جمله آن می توان به ساخت قفسه های کم عمق برای قرار دادن ماشین ها درون آن و یا استفاده از قطعات آهن ربایی برای چسبانیدن ماشین ها به آن اشاره کرد. 

6. استفاده از کاغذ دیواری طبیعت؛ راز اصلی تغییر حال و هوای اتاق خواب پسر ها

اگر سبک روستیک را برای دکوراسیون اتاق خواب پسر بچه خود انتخاب کردید، می توانید با استفاده از کاغذدیواری ای با حال و هوای کوهستانی، جلوه طبیعی تری به آن بدهید. کاغذ دیواری ها تاثیر زیادی در حس و حال فضای اتاق خواب پسر بچه ی شما دارند؛ آنها می توانند فضایی شاد و پرانرژی برای او خلق کنند و یا موجب خمودگی و بی حوصلگی او شوند. کاغذدیواری ای که منظره ای کوهستانی را به تصویر می کشد، از اتاق خواب کودک شما فضایی شاداب و جذاب می سازد.

استفاده از کاغذ دیواری طبیعت؛ راز اصلی تغییر حال و هوای اتاق خواب پسر ها

تجربه داشتن یک اتاق خواب پسرانه لاکچری با محصولات تولیدی بلج

در این مقاله رمز و راز طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را در اختیار شما قرار دادیم تا به‌راحتی بتوانید اتاق خواب خود را با راهکارهای ساده به یک اتاق شیک و مدرن تبدیل کنید. وسایل اتاق خواب پسرانه یا دخترانه تاثیر مستقیم در ظاهر اتاق دارند و باید در خرید آن‌ها دقت کافی به خرج دهید.

تجربه داشتن یک اتاق خواب پسرانه لاکچری با محصولات تولیدی بلج​​​​​​​

 بلج انواع سرویس خواب یک نفره پسرانه،‌ شلف دیواری، میز تحریر، کمد و بسیاری دیگر از اجزای لوازم دکوراسیون منزل و اتاق خواب را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع به مشتریان خود عرضه می‌کند. با خرید از فروشگاه اینترنتی بلج با آدرس www.bolej.ir، حال و هوای تازه‌ای به خانه خود ببخشید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید