خانه اتاق خواب اتاق خواب مدرن ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در سال 2020

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در سال 2020

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

سال 2020 همراه با ظهور ایده های ناب زیادی در حوزه دکوراسیون و طراحی داخلی بود. در این میان سبک مدرن هم همچنان جایگاه خود را در لیست پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی حفظ کرد. چرا که ویژگی اصلی آن تاکید بر سادگی است و سادگی هیچ وقت قدیمی نمی شود. 

در بین بخش های متفاوت منزل، اتاق خواب با توجه به تاثیر زیادی که بر سلامت جسمی و روحی ما دارد، نیاز زیادی به این سادگی خواهد داشت تا بتواند استرس و اضطراب های روزانه ما را کاهش دهد تا ما خواب آرامی را در فضای آن تجربه کنیم. در این مطلب با هم میخواهیم به بررسی المان های سبک طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدرن بپردازیم. پس لطفا با ما همراه باشید تا با ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در سال 2020 بیشتر آشنا شویم.


1. استفاده از ترکیب چند رنگ در وسایل اتاق خواب 

رنگ سفید بهترین گزینه در کنار ترکیب رنگ زرد و صورتی است. چرا که باعث دیده شدن هرچه بیشتر این دو رنگ می شود. از طرف دیگر رنگ آبی فولادی هم بهترین انتخاب برای ایجاد تناقض با این ترکیب خواهد بود. برای داشتن اتاق خوابی به سبک مدرن، برای تخت خواب خود و عناصر مختلف آن می توانید از ترکیب این چهار رنگ  استفاده کنید. 

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن


2. بکارگیری بیش از پیش عناصر چوبی در دکوراسیون مدرن

یکی از ویژگی های اصلی سبک مدرن استفاده از عناصر طبیعی مثل سنگ و چوب در دکوراسیون است و این وجه مشترک آن با سبک روستیک محسوب می شود. بنابراین با استفاده از عناصر چوبی همچون کف پوش های چوبی هم دکوراسیون منزل شما حس و حال سبک روستیک پیدا خواهد کرد و هم یک اتاق خواب مدرن خواهید داشت.

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن


3. استفاده از انواع کاغذ دیواری های گلدار

کاغذ دیواری های گل دار از آن دسته از عناصر دکوراسیونی هستند که به مرور زمان نه تنها کنار گذاشته نشده اند، بلکه هر سال شاهد ظهور ایده ها و طرح های جدیدی از آنها در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی هستیم. کاغذ دیواری های گل دار از جمله پرطرفدارترین کاغذ دیواری ها برای اتاق خواب و همچنین دیگر بخش های منزل هستند.

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب و خرید کاغذ دیواری برای دکوراسیون منزل 


4. حتما از رنگ سفید در طراحی اتاق خواب مدرن استفاده کنید

یکی دیگر از سبک هایی که اشتراک های زیادی با سبک مدرن دارد، سبک مینیمال است. ویژگی اصلی سبک مدرن سادگی دکوراسیون است و این همان چیزی است که مینیمالیست ها بر آن تاکید دارند. به همین دلیل با انتخاب رنگ سفید برای دکوراسیون اتاق خواب خود جلوه ای مدرن و در عین حال مینیمال به آن خواهید بخشید.

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن


5. در اتاق های مدرن میتوانید از سبک صنعتی هم الهام بگیرید

سبک دکوراسیون صنعتی را به استفاده از آهن آلات و وسایل مدرن و قدیمی در کنار هم می شناسند. در فضایی به سبک صنعتی، استفاده از عناصر تزیینی دکوراسیون به حداقل می رسد. در سال 2020 برخی از ویژگی های این سبک به اتاق خواب های مدرن راه پیدا کرد. به عنوان مثال در اتاق خواب مدرنی که در این تصویر می بینید از یک در شیشه ای با میله هایی فلزی استفاده شده که حس و حال سبک صنعتی را به دکوراسیون آن بخشیده است.

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن


6. از جادوی رنگ خاکستری در اتاق خواب مدرن استفاده کنید

اگر به تصویر اتاق خوابی با پالت رنگی خاکستری که با عناصر تزئینی رنگی به آن جان بخشیده شده است، نگاه کنید احتمالا فکر می کنید که عکس واقعی نیست و پای نرم افزار فتوشاپ در میان است. این یکی از بزرگ ترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در سال 2020 بود. عنصر تزیینی که قرار است به این دکوراسیون رنگ ببخشد، می تواند یک تابلو با رنگ هایی گرم باشد.

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن


7. سوررئالیسم، در دکوراسیون اتاق خواب های مدرن امسال

در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی ایده های زیادی بعد از سال ها دوباره مورد توجه طراحان قرار می گیرند. یکی از این ایده ها که در سال 2020 دوباره جان گرفت، استفاده از سوررئالیسم در دکوراسیون اتاق خواب بود. این ایده شامل ترکیبی از طرح های افراطی، مواد اولیه ی زبر و خشن و وسایل منزل عجیب و غریب می شود. 


هرسال ترندهای دکوراسیون داخلی جدیدی وارد بازار می‌شود و با بررسی و آگاهی از آن میتوان با ایده های جدید دکوراسیون داخلی آشنا شوید و همواره بدانید که بهترین و بروز ترین ترند های سال نو چیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ترند های حتما ما را دنبال کنید. این نوید را به شما عزیزان میدهیم که با این 7 ترند اصلی و جذاب دکوراسیون اتاق خواب مدرن در سال ۲۰۲۰  از مجله ی اینترنتی پیت کت می توانید دکوراسیون داخلی اتاق خود را کاملا شیک و مدرن بسازید.

خرید انواع کاغذ دیواری گلدار

اگر شما هم مانند مخاطبان قبلی این مقاله تصمیم گرفتید ترند هایی را که در این جا مطرح کردیم، در اتاق خواب خود پیاده سازی کنید. حتما نیاز به انتخاب یک کاغذ دیواری با طرحی زیبا و مدرن دارید. پس بهتر است قبل از این که به بازار بروید به رونیا سر بزنید تا بهترین طرح و رنگ کاغذ دیواری ها با بهترین قیمت مواجه شوید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید