خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب میز تحریر دیواری، تو آپارتمان های امروزی واقعا لازمه

میز تحریر دیواری، تو آپارتمان های امروزی واقعا لازمه

زمان مطالعه : 

4 دقیقه دقیقه

شاید شما هم جزو افرادی باشید که بارها به لزوم داشتن یک میز تحریر فکر کرده اید، اما به دلیل نداشتن فضای کافی در منزل، بلافاصله از خرید آن منصرف شده اید. دقیقا مشابه همان مشکلاتی که با خرید تلویزیون های بزرگ قدیمی در آپارتمان های چند ده متری با آن مواجه بوده اید.

اما نباید تعجب کنید اگر بشنوید راه حل هر دو معضل، تفاوت چندانی با هم ندارند. امروزه نصب تلویزیون ها به آسانی بر روی پنل هایی که قبلا به دیوار پیچ شده اند ، امکان پذیر شده و در طراحی میز تحریرهای نوین دیواری نیز همانطور که از اسمشان انتظار می رود نیز از همین ایده استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:  4 نکته ای که در خرید میزتحریر باید بدانید 

میز تحریر دیواری دارای محاسن بسیاری است که آن را به یک انتخاب ضروری برای خانواده های امروزی تبدیل کرده است. برای مثال در هر فضای کوچکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد، جزو محصولات خاص و به روز حتی در جهان به شمار می رود، فضای اتاق را بزرگتر و زیباتر می کند،  فاقد پایه بوده و مشکلات مربوط به قرارگیری پایه ها روی زمین را ندارد، دارای اشکال منظم تری است  و در عرض چند دقیقه به سادگی قابل نصب می باشد.

میز تحریر دیواری کمجا - میزتحریر دیواری ارزان

اما در کنار تمام مزایای ذکر شده در بالا،  باید به این نکته نیز اشاره نمود که میز تحریر های دیواری به دلیل کوچک بودن ابعاد عموما فاقد کشو یا تقسیم بندی های اضافه می باشند و قیمت تمام شده آنها بالاتر از انواع پایه دار است.

از نظر کیفیت باید گفت میز تحریر های دیواری تفاوت خاصی به جز ساختار با میز تحریرهای زمینی ندارند و تنها نکته قابل توجه در استفاده درست از آن، جلوگیری از ضربه های محکم ناگهانی می باشد.

میز تحریر دیواری، تو آپارتمان های امروزی واقعا لازمه

 این نکته قابل تأمل است که اگر چه اطلاعات و مقالات زیادی درخصوص میز تحریر دیواری چه در سایت های داخلی و چه در سایت های خارجی وجود دارد، اما بسیاری از شرکت ها هنوز اقدام به راه اندازی خط تولید آن نکرده اند و ترجیح داده اند به ارائه اطلاعاتی تئوری درباره آن بپردازند. نیاز به تجهیزات خاص و پیچیده تر با قیمت های بالا، روند تولید متفاوت، استفاده از ام دی اف هایی با ضخامت بیشتر نسبت به انواع معمولی و در نتیجه قیمت تمام شده بالاتر یکی از عمده ترین دلایلی است که تولید این محصول را به نوعی ریسک برای سرمایه گذار و تولید کننده‌ی بالاخص داخلی بدل نموده.

انواع میز تحریر دیواری تاشو

در حال حاضر گروه تولیدی بلج تنها تولید کننده‌ای است که همگام با چند کشور اروپایی  اقدام به طراحی و ساخت این نوع از میز های تحریر دیواری در داخل کشور نموده است. گروه تولیدی بلج توانسته با راه اندازی خط تولید و بهره گیری از تجهیزات روز، پرفروش ترین طرح ها در سطح جهانی را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند.

برچسب ها:
2

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • اصغر
    25 فروردین 00

    ابعاد و اندازه ذکر نشده

    • عارف محمدی
      26 فروردین 00

      سلام و درود دوست عزیز و محترم؛ از این که این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت را مطالعه کردید از شما بسیار سپاس گزاریم. درباره میز تحریر دیواری، تو آپارتمان های امروزی واقعا لازمه و دیگر مقالات مجله پیت کت لازم است بدانید که تماما جنبه آموزشی و ایده محور دارند و جنبه تجاری و فروش ندارند. شما میتوانید از برند های معرفی شده در هر مقاله برای خرید مدل مورد نظرتان استفاده کنید.

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید