خانه پیت کت تحریریه پیت کت تبلیغات در پیت کت

تبلیغات در پیت کت

زمان مطالعه : 

1 دقیقه

تبلیغات یکی از روش های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است که همین تبلیغات خود به تنهایی روش های مختلفی دارد که یکی از راه های آن تبلیغات دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ است


که امروزه  در بین کسب و کارها رونق بسیاری گرفته است و کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که سمت آن نرفته باشد. یکی از بستر های مناسب برای این روش از بازاریابی، تبلیغات در وب سایتی مانند مجله اینترنتی پیت کت می باشد که روزانه تعداد بسیاری به آن برای رفع نیاز خود مراجعه می کنند که می توانند به مشتریان بالقوه کسب و کارتان تبدیل شوند.


یک راهنمایی: شما باید در وب سایتی تبلیغ کنید که با کسب کار شما کاملا در ارتباط باشد؛ مثلا وب سایت مجله اینترنتی پیت کت برای کسب و کار هایی مناسب است و بازدهی خواهد داشت که زمینه فعالیتشان مربوط به منزل و چیدمان منزل باشد.

اما دیجیتال مارکتینگ در دنیا با روش های متفاوتی صورت می گیرد که در ادامه با روش هایی که شما در پیت کت می توانید تبلغ کنید آشنا می شویم:



تبلیغات بنری

تبلیغات بنری


تبلیغات بنری از متداول تریین روش های بازاریابی در وب می باشد که نحوه انجام آن به این شکل است که یک تصویر به همراه محتوا جذاب در وب سایتی که بازدید کنندگان آن از بازار هدف شما می باشند قرار می دهید.



مزایای تبلیغات بنری

در گام اول مخاطب یا همان مشتری بالفعل شما تبلیغ شما را می بیند و در بهترین حال کیلک می کند و وارد صفحه مورد نظر شما می شود و در نهایت خرید می کند که این به عنوان پیروزی در تبلیغات شما تلقی می شود اما اگر هم بنر شما را دید و کلیک هم کرد و وارد شد اما خرید نکرد باز هم شما پیروز شده اید چون مخاطب هدف، شما را دیده است و در ذهن خود شما را نگه می دارد و بعد از مقایسه مزیت های شما با رقیبان شما دوباره به شما سر می زند و خرید خود را انجام می دهد، شما در هر دو حالت به دو نکته مثبت دست پیدا خواهید کرد:

1. خرید

2. ترافیک و بازدید از صفحه مورد نظرتان



تبلیغات به روش رپورتاژ

تبلیغات به روش رپورتاژ​​​​​​​

در این روش شما یک محتوای با کیفیت و قوی که محصول یا خدمات شما را شرح می دهد در وب سایت پیت کت خواهید داشت که چند لینک فالو برای همیشه نیز خواهد داشت. با این روش کسب و کار شما این فرصت را خواهد داشت که در صفحه اول گوگل روزانه چندین هزار نفر با آن آشنا شوند. البته تیم نویسندگان پیت کت نیز می توانند در تولید محتوا باکیفیت به شما کمک کنند.

در این باره بیشتر بخوانید

1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • bita
    18 مرداد 02

    سلام هزینه هر کدوم از تبلیغات رو لطف میکنید. ممنون