خانه اتاق خواب اتاق خواب مدرن انواع میز آرایش مدرن + تصاویر

انواع میز آرایش مدرن + تصاویر

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

پیچیدگی استایل در عین سادگی و کاربردی بودن دو ویژگی برجسته یک میز آرایش مدرن است. میز آرایش از جمله عناصر دکوراسیونی است که در عین حال که دکوراسیون منزل شما را با جنبه دکوری منحصربه فرد خود ارتقا می بخشد، فضای ذخیره سازی بسیار کاربردی ای هم برای تان فراهم می کند. اما انواع آن کدام اند؟

در این مقاله قصد داریم به بررسی برترین انواع میز آرایش مدرن بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید دارید یا علاقه مند به آشنایی بیشتر با این عنصر زیبا از وسایل اتاق خواب هستید، در ادامه با ما همراه باشید.


میز آرایش مدرن برای فضای کوچک

در اختیار داشتن یک فضای کوچک به معنای حذف میز آرایش مدرن از دکوراسیون داخلی آن نیست چرا که طرح های مختلفی از آن با استفاده بهینه از فضای اتاق وجود دارند. یکی از این طرح ها، میز آرایش مینی است که فضای بسیار کمی به خود اختصاص می دهد اما فضای ذخیره سازی مورد نیاز شما برای وسایل آرایشی و بهداشتی تان را فراهم می کند. 

میز آرایش مدرن برای فضای کوچک

بیشتر بخوانید: 8 ایده حرفه ای برای فرار از کمبود فضا در اتاق خواب 


میز آرایش مدرن برای فضای بزرگ

اگر فضای بزرگی در اختیار دارید، می توانید میزهایی که طراحی آنها دارای جزئیات بیشتری در بخش پایه ها، آینه و کشوها اند برای رسیدن به جلوه ای کلاسیک انتخاب کنید. از طرفی اگر جلوه ای مینیمال را ترجیح می دهید، میز آرایشی با طراحی ای ساده که فضای ذخیره سازی بزرگی برای تان فراهم می کند گزینه ی منطقی تری خواهد بود. 


میز آرایش مدرن جا دار

اگر با کمبود فضای ذخیره سازی در اتاق خواب خود مواجه اید، یک میز آرایش مدرن جادار می تواند تا حد قابل توجهی پاسخگوی نیاز شما باشد. در این نوع میز، در کنار کشوهایی که در قسمت زیرین سطح میز تعبیه شده اند، روی میز هم کشوهایی برای بهینه سازی هرچه بیشتر طرح آن وجود دارند. 

میز آرایش مدرن جا دار


میز آرایش مدرن با جلوه مینیمال

سبک دکوراسیون مینیمال به دلیل جلوه شیک و متفاوتی که فراهم می کند، طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال اضافه کردن حس و حال این سبک به اتاق خواب تان هستید، یک میز آرایش مدرن در رنگی خنثی همچون خاکستری، طوسی و البته سفید و با طراحی ای ساده و کاربردی همان چیزی است که نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع میز آرایش شیک و مینیمال برای دکوراسیون اتاق خواب 


میز آرایش مدرن لوکس

اضافه کردن یک میز آرایش مدرن لوکس قدم بزرگی برای داشتن دکوراسیونی شیک خواهد بود. این عنصر دکوراسیون جذاب به تنهایی می تواند جلوه ای باشکوه به دکوراسیون اتاق خواب شما ببخشد.


میز آرایش مدرن چند منظوره

میز آرایش مدرن شما الزاما قرار نیست صرفا یک کاربرد داشته باشد، بلکه می تواند به عنوان میز مطالعه و حتی شلف یا کتابخانه خانگی مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی مربوط به میزهای آرایش در ابعاد نسبتا بزرگ است که دارای سطحی صاف و بدون کشوی رومیزی اند. 

میز آرایش مدرن چند منظوره


میز آرایش مدرن کلاسیک

بله میز آرایش مدرن شما می تواند تلفیقی از دیگر سبک ها باشد. بسیاری از افراد به دلیل جلوه باشکوهی که سبک کلاسیک به دکوراسیون منزل می بخشد، از آن برای طراحی داخلی اتاق خواب شان استفاده می کنند. برای داشتن دیزاینی منسجم، تک تک عناصر دکور اتاق خواب تان باید منعکس کننده ی سبک کلاسیک باشند و یک میز آرایش مدرن با جلوه تلفیقی کلاسیک اش یکی از آنها است. 

میز آرایش مدرن کلاسیک


میز آرایش مدرن با جلوه روستیک

یک میز آرایش مدرن چوبی همان چیزی است که برای اضافه کردن حس و حال سبک روستیک به دکوراسیون اتاق خواب خود نیاز ندارید.

میز آرایش مدرن چوبی 


میز آرایش مدرن با جلوه صنعتی

سبک دکوراسیون صنعتی در سال های اخیر مورد استقبال زیادی برای فضاهای مختلف همچون مسکونی، رستوران ها و کافی شاپ ها قرار گرفته است و دلیل آن هم به جلوه کاملا متفاوتی که ایجاد می کند، برمی گردد. اگر می خواهید بدون تغییر کل دکوراسیون، حس و حال سبک صنعتی را به اتاق خواب تان ببخشید، یک میز آرایش مدرن با جلوه ی صنعتی همان چیزی است که نیاز دارید.

میز آرایش مدرن فلزی


میز آرایش مدرن ام دی اف

ام دی اف سال هاست که تبدیل به رقیب جدی ای برای چوب شده است چرا که کیفیت و تنوع بالایی دارد و در عین حال قیمت مناسبی دارد. یک میز آرایش مدرن ام دی اف می تواند انتخاب به صرفه ای برای ارتقای دکوراسیون اتاق خواب شما و ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر خواهد بود. 

میز آرایش مدرن ام دی اف​​​​​​​


میز آرایش مدرن شیشه ای

اگر به دنبال تجربه حسی جدید در دکوراسیون اتاق خواب تان هستید، پیشنهاد ما به شما یک میز آرایش مدرن شیشه ای با پایه هایی چوبی است که  صندلی ای مدرن با پایه هایی فلزی چوبی جلوه ی آن را تکمیل می کند. 


میز آرایش مدرن دیواری

ایده ای دیگر برای یک اتاق خواب کوچک، یک میز آرایش مدرن دیواری است که کمترین بخش ممکن را از فضای افقی اتاق تان به خود اختصاص می دهد. میز آرایش مدرن دیواری شما می تواند فضای ذخیره سازی مورد نیازتان را فراهم کند و در عین متناسب با نوع طراحی اش کاربردهای دیگری همچون میز مطالعه هم داشته باشد.


میز آرایش مدرن سفید

از آنجا که رنگ های روشن و در صدر لیست رنگ سفید با انعکاس نور از سطح خود فضا را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهند و به بهترین شکل ممکن حس و حال سبک مینیمال را به دکوراسیون هدیه می دهند، میز آرایش مدرن سفید طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال جلوه ای پیچیده و متعادل در دکوراسیون اتاق خواب تان هستید، این نوع میز آرایش یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. 


از اینکه تا پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با بررسی برترین انواع میز آرایش مدرن همراه ما بودید، از شما متشکریم. خوشحال می شویم اگر شما هم در بخش نظرات به معرفی مدل مورد علاقه ی تان از این عنصر جذاب دکوراسیون اتاق خواب بپردازید و ادامه دهنده ی این مقاله باشید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید