خانه اتاق خواب اتاق خواب مدرن 7 مدل از پرطرفدارترین انواع دراور مدرن

7 مدل از پرطرفدارترین انواع دراور مدرن

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

آن دسته از عناصر دکوراسیون که مسئول تامین فضای ذخیره سازی مورد نیاز ما هستند، بیشترین نقش را در ایجاد فضایی کاربردی و آرامش بخش دارند.

در بین این عناصر دراور یکی از کلیدی ترین ها وسایل اتاق خواب است چرا که طوری طراحی شده است تا بیشتر از فضای عمودی اتاق خواب استفاده کند و این به معنای استفاده بهینه از محیط در دسترس است. در زمان خرید این عنصر کاربردی، گزینه های زیادی پیش روی شما خواهند بود که می توانند رسیدن به انتخاب نهایی را دشوار سازند. اما جای نگرانی نیست چرا که در این مقاله قصد داریم به معرفی 7 مدل از پرطرفدارترین انواع دراور مدرن برای آن دسته از خوانندگان ما که قصد خرید دارند، بپردازیم. اگر شما جزء این دسته هستید، در ادامه در کنار ما باقی بمانید.


1. دراور مدرن چوبی

اولین نمونه از دراور مدرن که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم گزینه مناسبی برای دکوراسیونی کلاسیک، سلطنتی، روستیک و دکوراسیون مدرن است. اگر به دنبال ایجاد جلوه ای باشکوه و لوکس در دکوراسیون اتاق خواب تان هستید، دراور و آینه چوبی مدل یادگار بلج همان چیزی است که نیاز دارید. از آنجا که چوب همیشه به خلق جلوه ای شیک و منحصربه فرد معروف بوده است، این دراور می تواند تبدیل به نقطه ی کانونی در دکوراسیون شود. همچنین همراه بودن آن با آینه به بزرگ تر و روشن تر به نظر رسیدن فضا کمک می کند. البته ناگفته نماند که این ست آینه و دراور را در صورت تمایل می توانید همراه صندلی سفارش دهید.

دراور مدرن چوبی


2. دراور مدرن ام دی اف

سال هاست ام دی اف با ارتقای کیفیتی که داشته است، تبدیل به رقیب برجسته ای برای چوب شده است. عناصر ساخته شده از ام دی اف، تنوع بیشتری در طرح و رنگ دارند، ماندگاری بالایی دارند و البته قیمت مناسبی دارند. با در نظر داشتن این دلایل جای تعجب نیست که دراور مدل BU01 در لیست پرطرفدارترین ها قرار گرفته است. این دراور ساخته شده از ام دی اف با کشوها و قفسه های خود فضای ذخیره سازی متفاوت و کاربردی ای را برای شما فراهم می کند. اگر یک اتاق خواب نسبتا بزرگ در اختیار دارید، این دراور مدرن گزینه ی مناسبی برای نگهداری وسایل مختلف شما خواهد بود.

دراور مدرن ام دی اف


3. دراور مدرن با جلوه ای کلاسیک

سومین گزینه پرطرفداری که برای شما روی میز خواهد بود، یک دراور مدرن با جلوه ای کلاسیک است. اگر اتاق خواب کوچکی در اختیار دارید و در عین حال با کمبود فضای ذخیره سازی رو به رو هستید، دراور 5 کشو بالین دکوچید انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این دراور از ورق ملامینه ساخته شده است و با طراحی بهینه ای که دارد، به استفاده از فضای عمودی اتاق خواب تان اولویت می بخشد و بخش کوچکی از اتاق خواب را به خود اختصاص می دهد. علاوه بر این جلوه کلاسیک آن، از آن یک نقطه ی کانونی در چیدمان اتاق خواب خواهد ساخت.

دراور مدرن با جلوه ای کلاسیک


4. دروار مدرن با جلوه ای مینیمال

اگر به دنبال اضافه کردن عنصری مینیمال به دکوراسیون اتاق خواب خود هستید که فضای کمی به خود اختصاص دهد و در عین حال فضای ذخیره سازی مناسبی برای شما تامین کند، دراور مدرن DR220 بلج از بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. هر چند این دراور در رنگ چوب هم عرضه می شود اما قطعا رنگ سفید آن کمک بیشتری به حفظ انسجام دکوراسیون مینیمال یا مدرن اتاق خواب تان خواهد داشت. از طرف دیگر اگر به دنبال خرید دراور برای یک چیدمان کلاسیک هستید، طرح چوب آن، جلوه ی باشکوه و کلاسیکی که به دنبال آن هستید را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

دروار مدرن با جلوه ای مینیمال


5. دراور مدرن با جلوه ای تلفیقی

سبک های دکوراسیون مختلف هم اشتراکاتی دارند، درنتیجه دلیلی ندارد ما چیدمان اتاق خواب خود را از داشتن دکوراسیونی با جلوه ای تلفیقی که ترکیبی از دو یا چند سبک است محروم کنیم. در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی یک دراور مدرن با جلوه ای تلفیقی بپردازیم که در طراحی آن به ترکیب دو سبک مدرن و کلاسیک پرداخته شده است. دراور سه کشو نومنزی مدل سیدا S102، همان عنصری از دکوراسیون است که برای داشتن فضایی تلفیقی به آن نیاز دارید. این دراور هم گزینه ی مناسبی برای یک دکوراسیون کلاسیک و سنتی و هم مدرن و مینیمال خواهد بود.

دراور مدرن با جلوه ای تلفیقی

 
6. دراور مدرن برای اتاق خواب کوچک

داشتن یک اتاق خواب کوچک به معنی محدود بودن فضای افقی در دسترس و نیاز به جایگزین کردن روش هایی است که در آن تمرکز بر استفاده از فضای عمودی آن باشد. یک دراور مدرن که طراحی آن باعث شده فضای افقی کمی به خود اختصاص دهد و در عین حال با افزایش تعداد کشوها فضای ذخیره سازی قابل توجهی را فراهم کند، همان چیزی است که برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود نیاز دارید.  دراور مدل D4WV به دلیل همین طراحی بهینه اش در لیست پرطرفدارترین ها قرار گرفته است. این عنصر کاربردی از چوب ساخته شده است و تا سال ها مهمان چیدمان اتاق خواب تان خواهد بود. 

دراور مدرن برای اتاق خواب کوچک


7. دراور مدرن برای اتاق خواب بزرگ

آخرین نمونه از دراور مدرن که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، انتخاب مناسبی برای یک اتاق خواب بزرگ است که با کمبود فضای ذخیره سازی در آن روبه رو هستید. دراور هیراد مدل D103 گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال پیچیدگی بخشیدن به دکوراسیون اتاق خواب به کمک پیروی از اصل سادگی اند. این دراور مدرن در عین حال که جلوه ای ساده و مینیمال دارد، با طراحی کاربردی و مدرن اش فضای ذخیره سازی قابل توجهی برای شما فراهم می کند و با وجود آن کمبود فضای ذخیره سازی آخرین مشکلی خواهد بود که در دکوراسیون اتاق خواب تان با آن روبه رو خواهید شد. 

دراور مدرن برای اتاق خواب بزرگ​​​​​​​
خوشحالیم که در این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت با ما همراه بودید. امیدواریم به کمک 7 نمونه از پرطرفدارترین نمونه ها از دراور مدرن که در اینجا به معرفی آن پرداختیم، خرید رضایت بخشی تجربه کنید. شما هم می توانید تجربیات خود از خرید این عنصری کلیدی از دکوراسیون را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. 

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید