خانه اتاق خواب وسایل اتاق خواب بررسی نکات طلایی خرید تخت تاشو برای اتاق خواب کوچک

بررسی نکات طلایی خرید تخت تاشو برای اتاق خواب کوچک

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

در این مقاله از پیت کت، نکات مهم خرید تخت خواب تاشو برای اتاق کوچک را بررسی کرده‌ایم برای طراحی بهترین اتاق خواب کوچک با تخت تاشو دیواری ارزان وارد سایت شوید و ایده بگیرید

آیا شما نیز برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود دچار مشکل شده‌اید و نمی‌دانید دکور این اتاق خواب ها را چگونه بچینید؟ چیدمان اتاق خواب 3 در 4 به‌نظر بسیار چالش بر‌انگیز است. بیشتر افراد تصور می‌کنند دانش و هنر دکوراسیون داخلی فقط برای خانه‌های بزرگ عملی می‌شود و کاربرد دارد؛ درصورتی‌که محدودیت بیشتر، ممکن است خلاقیت بیشتری را هم ایجاد کند. چیدمان دکوراسیون اتاق خواب کوچک، پتانسیل بسیاری برای اجرای ایده‌های کاربردی و جذاب دارد، فقط کافی است کمی خلاقیتتان را به‌کار بگیرید و وسایل را هوشمندانه بچینید.

پس نگران نباشید؛ یکی از بهترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک استفاده از تخت خواب تاشو است! در ادامه قصد داریم نکات مهمی که به کمک آن‌ها می‌توان بهترین مدل تخت تاشو را برای اتاق خواب کوچک خود، انتخاب کنید را بررسی کنیم؛ پس این مقاله را از دست ندهید.

مهم ترین مزایای تخت تاشو دیواری

مهم ترین مزایای تخت تاشو دیواری

استفاده از تخت خواب تاشو مزایای زیادی دارد که باعث شده در صدر لیست خرید بسیاری از افرادی که قصد آپدیت دکوراسیون اتاق خواب شان را دارند، قرار گیرد. اما این مزایا کدام اند؟ در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

1. افزایش فضای در دسترس اتاق خواب: یکی از اصلی ترین مزایای تخت خواب تاشو، استفاده بهینه از فضای در دسترس است و همین ویژگی آنها را تبدیل به کاربردی ترین و منطقی ترین انتخاب ممکن برای اتاق خواب کوچک کرده است.

2. استفاده راحت تخت خواب: بسیاری از افراد تخت خواب تاشو را به دلیل راحت بودن استفاده از آن انتخاب می کنند. هر وقت شما یا مهمان تان قصد استراحت دارید، آن را به راحتی باز می کنید و صبح هم آن را به حالت قبل برمی گردانید.

به شما توصیه می کنیم برای مطالعه دقیق تر درباره مزایا و معایب تخت تاشو به مطلب " آشنایی با معایب و مزایای تخت خواب تاشو " مراجعه کنید

عکس تخت خواب تاشو دیواری جدید برای اتاق کوچک

مدل تخت خواب تاشو؛ یک طرح مخصوص تمام سبک ها

در مورد انتخاب استایل تخت خواب تاشو با چالش زیادی روبه رو نخواهید بود چرا که این نوع تخت خواب یک نوع عنصر مدرن محسوب می شود که در سبک مدرن و اسپرت طراحی و عرضه می شود، درنتیجه با اتاق خواب هایی با سبک های دکوراسیون مختلف سازگار خواهد بود. برخی از آنها جلوه باشکوه چوب را نیز برای شما به ارمغان می آورند و درنتیجه گزینه مناسبی برای دیزاین هایی همچون سلطنتی، کلاسیک، سنتی است. 

مدل تخت خواب تاشو؛ یک طرح مخصوص تمام سبک ها

ابعاد تخت تاشو؛ سازگار با تمام اتاق ها، حتی اتاق 3 در 4

تخت خواب تاشو در اندازه های مختلف موجود اند و حتی اگر تخت مورد نظر خود را پیدا نکردید، فروشگاه هایی همچون بلج، آن را برای شما خواهند ساخت. درنتیجه نگران پیدا کردن ابعاد مورد نظر خود نباشید. علاوه بر این تخت خواب تاشوی افقی نیز در کنار عمودی عرضه می شود، تا پاسخگوی نیازهای مختلف باشند.

بهترین متریال برای تولید تخت تاشو کدام است؟!

در ساخت انواع تخت خواب، اغلب از چوب یا ام ادی اف ساخته می شود. البته چوب با وجود جلوه متفاوتی که به دیزاین می بخشد، به دلیل گران  و سنگین بودن و آسیب پذیری در مقابل رطوبت و حشرات، این روزها تا حد قبل توجهی جای خود را به ام دی اف با کیفیت داده تا تخت خواب های تاشویی باکیفیت، ارزان تر، با وزن کمتر و البته در طرح هایی متنوع تر و مدرن تر داشته باشیم.

مدل های تخت خواب تاشو؛ انواع تخت تاشو دونفره و یک نفره

هر ساله انواع جدیدی از تخت خواب تاشو در  طرح و رنگ های مختلف توسط کمپانی ها یا کارگاه های شخصی تولید می شوند که عمدتا برحسب ابعاد در یکی از دو دسته‌ی تخت خواب تاشو یک نفره یا تخت خواب تاشو دو نفره قرار می گیرند. علاوه بر این در یک طبقه بندی رایج دیگر نیز انواع تخت خواب تاشو به  تخت خواب تاشو افقی، تخت خواب تاشو عموی، تخت خواب تاشو مبلی یا مبل تخت خواب شو، تخت خواب تاشو کودک و تخت خواب تاشو نوجوان قابل  تقسیم هستند. که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

1. تخت خواب تاشو عمودی

اغلب اتاق خواب ها ارتفاع مورد نیاز برای داشتن یک تخت خواب تاشوی عمودی را دارند، چرا که ابعادی دقیقا مشابه یک کمد لباس و نه بیشتر خواهد داشت. بیشتر افراد استفاده بهینه از فضای عمودی اتاق را ترجیح می دهند به همین دلیل این سبک تخت خواب های تاشو پرطرفدارتر هستند.

تخت خواب تاشو عمودی​​​​​​​

2. تخت خواب تاشو افقی

برخی افراد نیز ممکن است بخواهند تخت خواب آنها بخشی از فضای افقی و نه عمودی اتاق خواب را به خود اختصاص دهد تا بتوانند از فضای عمودی اتاق استفاده ی دیگری داشته باشند. تخت خواب تاشو افقی برای پاسخ دادن به نیاز این گروه افراد، طراحی و ساخته شده است.

تخت خواب تاشو افقی

3. تخت خواب تاشو یک نفره

تخت خواب تاشو گزینه ای مناسب برای اتاق خواب افرادی در سنین مختلف و نه صرفا بزرگسالان است. بعنوان مثل در سال های اخیر نوجوانان و جوانان زیادی به دنبال استفاده ی بهینه از فضای اتاق شان به کمک تخت خواب تاشو یک نفره بودند. البته دلیل دیگر این استقبال، جلوه ی منحصربه فرد آنها است.

4. تخت خواب تاشو دونفره

بسیاری از افراد خرید یک تخت خواب تاشو دونفره را به خرید تخت خواب های معمولی جاگیر و کمتر کاربردی ترجیح می دهند چرا که این فضای خالی قابل توجهی برای آنها به ارمغان خواهد آورد و همچنین می توانند بخشی از اتاق خود را به فضای کار یا مطالعه اختصاص دهند.

تخت خواب تاشو دونفره

در کنار شما به بررسی راهنمای انتخاب تخت خواب تاشو مناسب پرداختیم. شما هم می توانید تجربیات خود از خرید این عنصر کاربردی و جذاب را در ادامه با ما و دیگر خوانندگان مجله تخصصی پیت کت به اشتراک بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید