خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها نقد و بررسی برند تشک رویا

نقد و بررسی برند تشک رویا

زمان مطالعه : 

6 دقیقه

از آنجایی که کیفیت خواب و تاثیرات آن بر زندگی بسیار مهم است، برندهای مختلف محبوب ایرانی بسیاری در حوزه تولید و توزیع تشک های مرغوب در ایران به فعالیت پرداخته اند. 

که از جمله بهترین آنها می توان به تشک رویا اشاره کرد، ما در ادامه به نقد و بررسی برند تشک رویا، و نحوه خرید تشک رویا می پردازیم. 


ویژگی ها و مشخصات تشک رویا 

تشک رویا، یکی از محبوبترین و معروفترین تشک های مرغوب و باکیفیت ایرانی است. در سالهای اخیر به دلیل تورمی که در کشورمان به وجود آمده، خرید محصولات خارجی گرانتر از قبل شده است و این از نظر خانواده های ایرانی به صرفه نیست. 

البته از طرف دیگر هم تولیدکنندگان ایرانی بیکار ننشته و به تولید محصولات مرغوب و باکیفیت ایرانی پرداخته اند تا پاسخگوی نیاز خریداران داخلی باشند، و یکی از این تولیدکنندگان شناخته شده ایرانی برند رویا است. 

برند رویا در زمینه تولید تشک فعالیت دارد و از ویژگی های محصولات این برند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1. ماندگاری و طول عمر بالا، به دلیل طول عمر بالای محصولات رویا، بسیاری از مصرف کنندگان داخلی علاقه مند به خرید این محصولات و استفاده طولانی مدت از آنها هستند. 

2. از دیگر ویژگی های محصولات این برند، استحکام این تشک هایشان است. تشک رویا، طبق استانداردهای جهانی و متناسب با وضعیت و ارگونومی بدن انسان اقدام به تولید محصولاتش می کند. به همین منظور این اجناس منجر به کاهش دردهای عضلانی، سردرد، درد شانه، کمردرد، کاهش خستگی جسمی، راحتی در هنگام خواب و افزایش آرامش در اتاق خواب شده اند. 

3. تشک های رویا، زیبا و چشم نواز هستند. شما می توانید انواع مختلف تشک های تک نفره و دو نفره را در انواع مختلف تشک تخت، تشک فنری و غیره و در زیبایی منحصر به فرد تهیه کنید. 

نقد و بررسی برند تشک رویا

4. تشک رویا متناسب با تکنولوژی و فناوری روز دنیا تهیه شده و در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفته است. این قابلیت منجر شده این تشک ها ضدحساسیت و آلرژی، راحت و مقاوم، و مناسب بدن هر شخص تعبیه شده و به بازارهای فروش عرضه شوند. 

5. تشک رویا از قیمت خرید مناسبی برخوردار است. همانطور که بالاتر ذکر شد، به دلیل تورم فعلی در داخل کشور خرید محصولات خارجی به صرفه نیست و البته در این حین بسیاری از برندهای داخلی همچون برند رویا اقدام به تولید مرغوبترین محصولات ایرانی کرده اند. و پس از توزیع این محصولات به بازار امکان خرید ارزان تشک های متنوع ایرانی را برای خریدار داخلی آسانتر کرده اند. 

حالا که با ویژگی های تشک رویا آشنا شده اید، می توانید نسبت به خرید تشک رویا در قیمت های معقول و مناسب، در طرح ها و اندازه های مختلف اقدام نمایید. 


خرید انواع تشک رویا 

شما خریداران عزیز می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بلج به آدرس اینترنتی www.bolej.ir نسبت به خرید تشک رویا اقدام نمایید. تشک رویا در انواع مختلف به شرح زیر در بازار موجود است:

1. تشک اسفنجی رویا که با نام تشک طبی (مدیکال) هم شناخته می شود. سایت بلج تشک رویا طبی مدیکال 1 با 5 سال ضمانت و تشک رویا طبی مدیکال 2 با 5 سال ضمانت را در دسته محصولات تشک طبی رویا به خریداران خود عرضه می کند. 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین تشک طبی در چند گام ساده و سریع 

2. تشک فنر منفصل یا Pocket Spring (اولترا) که جز بهترین تشک های این برند است. این محصولات طبق فناوری روز دنیا و مناسب با وزن و اندازه هر شخص طراحی شده اند. علاوه بر این، تشک فنر متصل برای افرادی که با درد سرشانه، پشت، کمر یا پا مواجه هستند، گزینه فوق العاده مناسبی است. تشک رویا اولترا 1 با 8 سال ضمانت، از گروه محصولات فنر منفصل موجود در سایت است. 

نقد و بررسی برند تشک رویا

3. تشک فنری یا بونل، این تشک ها طرفداران بسیاری دارند و به دلیل فنرهای ریز بسیاری که در آنها به کار رفته از استحکام، راحتی و مقاومت بالایی برخوردار هستند. تشک رویا فنری بونل 3 با 5 سال ضمانت جز محصولات موجود از این نوع تشک در فروشگاه اینترنتی بلج است. 

برند رویا، سه دسته محصول ذکر شده را در انواع مختلف به بازارهای فروش عرضه می کند، شما خریدار عزیر پس از انتخاب محصول مدنظرتان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بلج نسبت به خرید تشک رویا اصیل، باکیفیت، شیک و مرغوب ایرانی اقدام کنید. و پس از تایید سفارشاتتان محصولات خریداری شده خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید. 


مزایا و معایب تشک رویا 

بیایید، نگاهی کوتاه به مزایا تشک رویا داشته باشیم: 

1. محصول مرغوب و باکیفیت ایرانی است. شما خریداران عزیز با خرید از برندهای معتبر ایرانی همچون برند رویا می توانید این تولیدکنندگان را نسبت به بهبود کیفیت محصولاتشان ترغیب کنید. 

2. محصولی ارزان است. به دلیل قیمت معقول این تشک ها می توانید به انتخاب آنها بپردازید. 

3. طبق استانداردهای جهانی روز تولید شده اند. تشک رویا با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا اقدام به تهیه اجناس خود کرده است. 

4. لطافت و راحتی را با خود به همراه دارند. در واقع، راحتی و آسایشی که تشک رویا به اتاق خواب شما می آورد، به تنهایی تبلیغ کننده خود محصول است. 

نقد و بررسی برند تشک رویا

شاید، بد نباشد قبل از انتخاب تشک رویا  به معایب آن هم نگاهی داشته باشیم. این محصول عیب خاصی ندارد، و جز معروفترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تشک است. شاید تنها عیب آن را بتوان خارجی نبودن کالا در نظر گرفت که در مقایسه با محاسن ذکر شده آن جز معایب بزرگ محسوب نمی شود.   


نتیجه گیری

حالا که با تولیدکننده معروف تشک ایرانی آشنا شده اید، می توانید به انتخاب تشک رویا فکر کنید. همانطور که به مزایا این محصول اشاره کرده ایم، این برند جز بهترین برندهای تولید تشک در کشورمان است. پس اگر نظری درباره تشک رویا دارید، حتما با ما و دیگر مخاطبان پیت کت در میان بگذارید. 

همچنین دوستان از شما دعوت میکنیم برای آشنایی با دیگر برند های تولید کننده تشک ایرانی سری به مقاله " معرفی و بررسی بهترین برندهای تشک در ایران " بزنید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما