خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها معرفی برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید میز تلویزیون

معرفی برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید میز تلویزیون

زمان مطالعه : 

10 دقیقه

میز تلویزیون یکی از تاثیرگذارترین عناصر دکوراسیون منزل است که با تغییرات زیادی که در چند دهه گذشته داشته، امروزه پاسخگوی نیاز افراد مختلف است. 

در این میان خرید آنلاین هر ساله سهم بیشتری از خرید ما را به خود اختصاص می دهد که دلایل منطقی زیادی نیز پشت آن است؛ از صرفه جویی در زمان گرفته تا مسائل بهداشتی و نیاز به رفت و آمد کمتر که این روزها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. 

میز تلویزیون نیز یکی از گزینه هایی است که بسیاری از ما ممکن است تصمیم به خرید آنلاین آن داشته باشیم اما با سایت های زیادی برای خرید روبه رو می شویم که در عین حال که گزینه های زیادی برای ما روی میز می گذراند، انتخاب کردن را هم به همان میزان دشوار می سازند. اگر شما هم قصد خرید آنلاین این وسیله اتاق پذیرایی کلیدی را دارید در این مقاله از تیم بررسی و معرفی برند های پیت کت با معرفی برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید میز تلویزیون با ما همراه باشید.

عکس میز تلویزیون دیواری شیک و مدرن

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز تلویزیون برای خانه های ایرانی 


1. فروشگاه اینترنتی بلج

آنچه فروشگاه آنلاین بلج را از دیگر فروشگاه های آنلاین متمایز کرده و باعث می شود در صدر لیست ما قرار گیرد، قابلیت خرید بدون واسطه از تولیدکننده  است که قیمت پایین تر محصولات آن را به دنبال داشته است. 

فروشگاه بلج که در لیست ده فروشگاه اینترنتی برتر ایران در چندین سال گذشته و امسال در وب سایت مدیروب قرار گرفت، با شعار سود کمتر و فروش بیشتر در طول سی سال گذشته سطح کیفیت محصولات و رضایت مشتری را به سطح بسیار بالایی رسانده و  در عین حال از شعار خود نیز دور نشده و قیمت محصولاتش را در مقایسه با دیگر رقیبانش، در سطح منطقی حفظ کرده است. 

عکس ست میز تلویزیون دیواری

از جمله مزایای خرید از فروشگاه آنلاین بلج می توان به استفاده از بروزترین ماشین آلات صنعتی در کارخانه ای به وسعت 10000 متر مربع، امکان خرید اقساطی با سقف نامحدود، ارائه مشاوره آنلاین، امکان پیگیری آنلاین سفارشات، ارسال رایگان به سراسر کشور و البته قیمت مناسب آن اشاره کرد. 

فروشگاه بلج نسبت به عرضه محصولات مختلف دکوراسیون از سرویس خواب گرفته تا مدرن ترین انواع میز تلویزیون یعنی شلف های دیواری تلویزیون اقدام می کند و با تنوع خوب محصولاتش، تجربه یک خرید آنلاین رضایت بخش و مطمئن میز تلویزیون را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


2. فروشگاه آنلاین خوگر

اگر به دنبال پلتفرمی هستید که در آن شاهد محصولاتی از برندهای مختلف با تنوع بالا باشید، فروشگاه آنلاین خوگر همان گزینه ای است که به دنبال آن هستید. خوگر که فعالیت خود را از سال 1394 شروع کرده، واسطه ای بین شما و تولیدکننده های مختلف در حوزه محصولات دکوراسیون است. فروشگاه خوگر با میزبانی از 400 برند و بیش از 15 هزار نوع کالای مختلف از جمله انواع میزهای تلویزیون حق انتخاب زیادی را برای شما فراهم کرده است. از جمله امتیازات خوگر می توان به امکان خرید اقساطی برای تمام محصولات، ارسال رایگان بدون سقف خرید و پشتیبانی تلفنی و مهم تر از همه جشنواره های فروش دائمی و هیجان انگیز آن اشاره کرد.

طرح میز تلویزیون مدرن

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی خوگر 


3. فروشگاه اینترنتی دکوچید

فروشگاه آنلاین دکوچید از جمله فروشگاه های آنلاینی است که با وجود سابقه کوتاه در حوزه  تولید محصولات دکوراسیون، توانسته با تجهیز کارخانه خود به مدرن ترین و پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار، کیفیت قابل قبولی از محصولاتش ارائه دهد. دکوچید نیز با بالابردن میزان تولید، به دنبال کاهش قیمت محصولاتش برای جلب رضایت مشتریان خود بوده است. 

عکس میز تلویزیون گرد و ساده

در فروشگاه اینترنتی دکوچید محصولات متنوعی از سرویس خواب گرفته تا میز تلویزیون در طرح های جذاب و به روز عرضه می شوند. از جمله امتیازات خرید از فروشگاه اینترنتی دکوچید می توان به خدمات پس از فروش، ضمانت برگشت کالا، تحویل محصول در بسته بندی، ارسال رایگان به تهران و کرج و تسویه درب منزل آن اشاره کرد.


4. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه آنلاین دیجی کالا نیز از جمله ی فروشگاه هایی هستند که به عنوان واسطه بین شما و تولیدکننده عمل کرده و پلتفرمی را ایجاد می کنند که در آن با اطمینان خاطر به خرید بپردازید. 

یکی از مواردی که دیجی کالا را نسبت به برخی از دیگر پلتفرم های مشابه متمایز می کند، دریافت اطلاعات کامل در مورد محصول و اطلاع از نظرات مشتریانی که آن محصول را خریداری کرده اند، است. این نکته می تواند به عنوان مرجع خوبی در راستای بررسی میزان کیفیت محصولات مختلف قبل از خرید عمل کند. 

میز تلویزیون کوچک ساده و ارزان

هرچند برخلاف دیگر فروشگاه های آنلاینی که در این مقاله به بررسی آن پرداختیم، دیجی کالا صرفا و بطور تخصصی در حوزه دکوراسیون فعالیت نمی کند، اما شاهد تنوع خوبی در حوزه فروش میز تلویزیون در این وب سایت خواهید بود، تنوعی که دست شما را برای رسیدن به انتخابی رضایت بخش حسابی باز نگه می دارد. از دیگر مزایای خرید از دی جی کالا می توان به قابل اعتماد بودن، طرح های تخفیفی مختلف و قابلیت برگشت کالا اشاره کرد.


در این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت به بررسی چهار فروشگاه آنلاین برتر در زمینه میز تلویزیون پرداختیم، فروشگاه هایی که تجربه خریدی مطمئن و هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورند. از این که تا پایان این مقاله همراهمان بودید بسیار خوشحالیم. همچنین از شما خواهشمندیم که با نوشتن نقطه نظرات یا دیگر نکاتی که در این مقاله به آن ها اشاره نشده است، در بخش نظرات همین صفحه، ادامه دهنده این مطلب باشید

دنبال یه میز تلویزیون شیک و ارزون میگردی؟

اگه شما هم الان دیگه تصمیمتون برای خرید میز تلویزیون قطعی شه و دوست دارید از یه فروشگاهی خرید کنید که هم قسطی بفروشه، ارسالش رایگان باشه و کلی مدل خوب داشته باشه که بتونید گزینه دلخواهتون رو بخرید، حتما یه سر به فروشگاه بلج بزنید
برچسب ها:
1

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

دیدگاه کاربران
  • مریم
    10 اسفند 01

    قیمت کارهارو درج کنید

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید