خانه پیت کت معرفی و بررسی برندها راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید سرویس خواب مدرن

راهنمای خرید و معرفی مراکز خرید سرویس خواب مدرن

زمان مطالعه : 

13 دقیقه

یکی از دغدغه های اصلی افرادی که تصمیم به خرید عناصر مختلف دکوراسیون اتاق خواب دارند به خرید سرویس خواب برمی گردد، چرا که درصد زیادی از فضای دکوراسیون به این عنصر اساسی اختصاص دارد و هر یک از موارد تشکیل دهنده ی آن که شامل تخت خواب، میز آرایش ، بنچ، کمد و میز کنار تختی(پاتختی) است، نقش زیادی در ایجادی فضایی امن، آرامش بخش و مدرن خواهند داشت. 

بنابراین اگر قصد خرید سرویس خواب که اصلی ترین وسیله اتاق خواب شماست را دارید، در این مقاله با ما همراه باشید چرا که برای کمک کردن به شما در مسیر پیش رویتان به بررسی نکات مورد نیاز برای خرید بهترین سرویس خواب متناسب با فضای منزل و همچنین معرفی چند مرکز خرید بزرگ سرویس خواب مدرن که می توانید با اطمینان از آنها خرید کنید، خواهیم پرداخت.


نکاتی که برای خرید سرویس خواب مدرن باید به آنها توجه داشت

ما یک سوم از عمر خود را در اتاق خواب می گذرانیم. ما از اتاق خواب به جز خوابیدن برای فعالیت های دیگری همچون مطالعه یا تماشای تلویزیون نیز استفاده می کنیم. پس منطقی است که بخواهیم از آن تا حد امکان فضایی راحت بسازیم. هدفی که تنها با خرید یک سرویس خواب مناسب عملی خواهد شد. عواملی که در زمان خرید این عنصر تاثیرگذار از اتاق خواب باید مورد توجه قرار گیرند، عبارتند از:

سرویس خواب مدرن و اسپرت


1. بودجه مورد نظر برای خرید سرویس خواب

 بله قبل از هر چیز باید به میزان بودجه ای که برای این خرید کنار گذاشته اید، توجه کنید. سعی کنید بر اساس نیازهای خود یک بودجه واقع گرایانه در نظر بگیرید تا بعدها با مسئله صرف هزینه های بالا برای تعمیر یا تعویض یک کالای ارزان و با کیفیت پایینی که امروز خریداری می کنید، روبه رو نشوید.


2. کیفیت و ماندگاری سرویسخواب 

در زمان خرید هر یک از وسایل منزل از جمله سرویس خواب اولویت را با کیفیت و نه کمیت قرار دهید. اغلب ما با این هدف که طی یک یا دو سال آینده اقدام به تعویض سرویس خوابی که در حال حاضر قصد خرید آن را داریم، کنیم به سراغ خرید نمی رویم. هرچند در نگاه اول شاید هزینه بیشتری به خاطر کیفیت بالاتر محصول صرف کنید اما در طولانی مدت این توجه به کیفیت موجب صرفه جویی های زیادی برای شما خواهد شد.

عکس سرویس خواب مدرن پارچه ای

بیشتر بخوانید: معرفی انواع مواد اولی اصلی در صنعت تولید سرویس خواب 


3. اندازه اتاق خواب شما

 توجه به ابعاد فضای اتاق خواب در زمان خرید سرویس خواب از جمله عوامل مهمی است که باید مدنظر داشته باشید. نه تنها اندازه عناصر مختلف سرویس خواب باید متناسب با اندازه اتاق باشد، بلکه باید قادر باشید آنها را به نحوی در اتاق بچینید که اتاق شلوغ و به هم ریخته به نظر نرسد و انسجام دکوراسیون از بین نرود. 

ست سرویس خواب کامل مدرن و شیک

اما در کنار اندازه فضای اتاق خواب، باید اندازه فضای راهرو و راه پله های منتهی به اتاق خواب را نیز در نظر بگیرید. با این کار بعد از خرید با مشکل عدم امکان انتقال وسایل به درون اتاق خواب خود رو به رو نخواهید شد. 


4. سبک طراحی سرویس خواب

استایلی را برای سرویس خواب خود انتخاب کنید که به این زودی ها برایتان خسته کننده نشود و بتوانید چند سالی با آن زندگی کنید. در بین انواع سرویس خواب سنتی، کلاسیک و مدرن، سبک مدرن این روزها به دلیل زیبایی در عین سادگی به محبوبیت زیادی دست یافته است. 

بیشتر بخوانید: آشنایی با محبوب ترین سبک های سرویس خواب 

همچنین می توانید از سرویس خواب های چوبی کلاسیک که بطور طبیعی با بسیاری از سبک های دکوراسیون سازگاری پیدا می کنند، استفاده کنید. سبک کلاسیک بسیاری از شلوغی های سبک سنتی را ندارد و این موضوع از آن یک گزینه ی مناسب برای افرادی که به دنبال سبکی بین سنتی و مدرن هستند، ساخته است. برای اینکه بعدا بتوانید در سرویس خواب خود تنوع ایجاد کنید، می توانید تخت خواب هایی با تاج هایی قابل جدا شدن انتخاب کنید البته فراموش نکنید که تاج های مجزا باعث بالارفتن هزینه ی تمام شده ی تخت خواب می شوند. 

عکس تخت خواب مدرن چوبی​​​​​​​


5. جنس و متریال سرویس خواب

 امروزه تولیدکنندگان با استفاده از مواد مختلف و متنوعی به تولید سرویس خواب می پردازند اما در ایران  به ترتیب قیمت از زیاد به کم چوب، ام دی اف، ورق ملامینه و فلز در لیست پرکاربردترین ها هستند. اگر می خواهید تا مدت ها خیال شما از بابت سالم ماندن سرویس خواب تان راحت باشد، چوب راش، گردو و نراد می توانند این اطمینان خاطر را در شما ایجاد کنند. و از طرف دیگر کمترین میزان ماندگاری و مقاومت در برابر آب متعلق به ورق های ملامینه است.  برای ساخت ورق ملامینه خرده های چوب با چسبی مخصوص با هم ترکیب شده و برای روی آن از روکشی برای افزایش مقاومت اش استفاده می شود. اما با این حال، با قرار گرفتن در معرض رطوبت به سرعت تغییر شکل می دهند. 


معرفی مراکز خرید سرویس خواب مدرن

بعد از بررسی نکاتی که قبل از خرید یک سرویس خواب مدرن باید مورد توجه قرار دهیم، نوبت به معرفی چند مرکز خرید بزرگ سرویس خواب می رسد که بتوان با اطمینان از استاندارد و با کیفیت بودن محصولاتشان به انتخاب پرداخت. 


1. فروشگاه بلج

گروه تولیدی بلج که از سال 1370 وارد حوزه صنعت مبلمان و محصولات چوبی شد، بعد از 23 سال فعالیت در این حوزه و مواجه شدن با استقبال بالای مردم از محصولات خود در سال 1393 تصمیم به تاسیس فروشگاه اینترنتی بلج، با شعار" سود کمتر و فروش بیشتر" گرفت تا با حذف واسطه ها، تفاوت قابل توجهی در قیمت نهایی محصولاتش ایجاد کرده و تجربه ی یک خرید به صرفه تر و راحت تر را به مشتریانش هدیه دهد. 


2. فروشگاه خوگر

فروشگاه اینترنتی خوگر که بطور حرفه ای از سال 1394 وارد این حوزه شده است،  شبکه ای سیستماتیک برای ارتباط موثر و دوسویه بین تولیدکنندگان حوزه ی مبلمان و دکوراسیون داخلی و مصرف کنندگان و مخاطبان ایجاد کرده است. خوگر امکان مشاهده، مقایسه، انتخاب و خرید کالای مبلمان مورد نظر شما را از برندهای مختلف فعال در این حوزه فراهم کرده است. این فروشگاه اینترنتی با همکاری با تامین کنندگان کالاهایی از برندهای شناخته شده و معتبر به شما امکان خرید محصولاتی باکیفیت و متنوع شامل انواع سرویس خواب، دکور و تزئینات، مبلمان منزل و اداری را می دهد.


3. فروشگاه دکوچید

مجموعه تولیدی و توزیعی دکوچید در سال 1395 با تکیه بر نیروهای جوان و خلاق شروع به فعالیت کرده است و از ابتدای کار خود تا به امروز توانسته است با تولید و عرضه انواع سرویس خواب در باشگاه مشتریان خود بیش از 8 هزار مشتری جذب کند. این فروشگاه برای حفظ مشتریان خود اقدام متنوعی انجام داده است که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.


در ابتدای این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت به بررسی نکاتی که نیاز است قبل از خرید یک سرویس خواب مناسب و باکیفیت بدانید پرداختیم و در ادامه تمام تلاش ما بر این بود که با معرفی سه فروشگاه بزرگ سرویس خواب مدرن قدمی هرچند کوچک در راستای کمک به شما در رسیدن به بهترین انتخاب برای یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون اتاق خواب، برداشته باشیم. نظرات و پیشنهادات خود را می توانید در ادامه ی این مقاله با ما در میان بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید