خانه دکوراسیون پذیرایی وسایل پذیرایی 8 ایده جدید تی وی وال برای آپارتمان های کوچک و نقلی

8 ایده جدید تی وی وال برای آپارتمان های کوچک و نقلی

زمان مطالعه : 

9 دقیقه

دکور پشت تلویزیون و به عبارت دیگر تی وی وال (TV wall) همان عاملی است که از تلویزیون یک نقطه کانونی در دکوراسیون پذیرایی می سازد. اگر قصد به روز رسانی چیدمان اتاق پذیرایی خود را با طرح جدید تی وی وال دارید و به دنبال به روزترین ایده ها برای خلق فضایی مدرن هستید، پس این مقاله با معرفی جدیدترین طرح های تی وی وال برای شما نوشته شده است؛ با ما همراه باشید.

تی وی وال چیست؟ دیوار تلویزیون که بخش مهمی از تی وی روم می باشد و محل قرارگیری تلویزیون است. اجرای تی وی وال همراه دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی (تی وی روم) که با ایجاد هارمونی میان این بخش با سایر بخش های منزل زیبایی خانه را دوچندان می نماید. طراحی آن ها براساس ابعاد تلویزیون و فضایی که در اختیار دارید صورت می گیرد.

1. تی وی وال مینمال چوبی؛ یک انتخاب شیک برای آپارتمان ها

اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، حتما برای ساخت تی وی وال مورد علاقه تان باید به دنبال طرح های تی وی وال چوبی ساده و ترجیحا با رنگ خنثی مانند سفید بروید. چون که دقیقا این همان چیزی است که برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی به آن نیاز دارید. 

تی وی وال مینمال چوبی؛ یک انتخاب شیک برای آپارتمان ها

2. تی وی وال کشودار؛ بهترین خرید برای یک خانه نقلی

اگر با کمبود فضای ذخیره سازی در سالن پذیرایی روبه رو هستید، استفاده از فضای عمودی بهترین راه حل است. دکور پشت تلویزیون یا تی وی وال یکی از همین فضاهای عمودی است که می توانید از آن استفاده کنید. مدل های مختلفی در بازار موجود است که دارای طراحی جادار و مناسب آپارتمان هاست. برای این کار بهتر است به دنبال عکس های تی وی وال کشودار باشید. 

تی وی وال کشودار؛ بهترین خرید برای یک خانه نقلی

3. خرید تی وی وال با رنگ های قوی؛ موفق ترین راه برای ارتقای دیزاین خانه

اگر پالت رنگ فضای مورد نظرتان بیشتر شامل رنگ های خنثی است و شما به دنبال جان بخشیدن به آن هستید، پیشنهاد می کنیم از رنگی قوی برای دکور پشت تلویزیون با چوب کمک بگیرید تا این فضا تبدیل به بخشی برجسته در چیدمان اتاق شود.

خرید تی وی وال با رنگ های قوی؛ موفق ترین راه برای ارتقای دیزاین خانه

4. خرید ست تی وی وال و شلف دیواری برای ایجاد هارمونی در منزل

اگر می خواهید از فضای پشت تلویزیون برای ایجاد فضای ذخیره سازی کمک بگیرید اما به دنبال ایده ای متفاوت از انواع شلف دیواری معمول اید، شلف معلق کوچک که در فضای پشت تلویزیون بصورت پراکنده قرا گرفته اند، یکی از جذاب ترین گزینه های پیش روی شما است.

خرید ست تی وی وال و شلف دیواری برای ایجاد هارمونی در منزل

5. تی وی وال مشکی و طلایی اگر لاکچری پسند هستید

اگر به دنبال داشتن جلوه ای لوکس به کمک دکور تی وی وال هستید، به ترکیب دو رنگ طلایی و مشکی در طراحی آن بپردازید. فراموش نکنید رنگ طلایی را در مقیاس کوچک تری در مقایسه با رنگ مشکی به کار ببرید تا جلوه ای متعادل داشته باشید.

6. تی وی وال چوبی؛ برای داشتن فضایی گرم و صمیمی در خانه

اگر به دنبال داشتن فضایی گرم و صمیمی در اتاق نشیمن یا هر اتاق دیگری که تلویزیون شما در آن قرار می گیرد هستید، دکور پشت تلویزیون با چوب همان چیزی است که به آن نیاز دارید. چوب با جلوه ی اصیل و باشکوهش، تجربه ای دلنشین تر از دور هم جمع شدن های شما خواهد ساخت.

تی وی وال چوبی؛ برای داشتن فضایی گرم و صمیمی در خانه

7. تی وی وال بهترین ایده برای بزرگتر جلوه کردن پذیرایی

اگر به دنبال بلندتر نشان دادن دیواری که تلویزیون تان روی آن نصب شده است، هستید پس یک دکور پشت تلویزیون با چوب با طرح های راه راه عمودی همان چیزی است که شما را به نتیجه ی مورد نظرتان خواهد رساند.

تی وی وال بهترین ایده برای بزرگتر جلوه کردن پذیرایی

8. جداسازی فضا به کمک تی وی وال مدرن در خانه

یکی از حرفه ای ترین راه های جداسازی بخش های مختلف منزل بدون استفاده از دیوار، کمک گرفتن از عناصر دکوراسیون برای این کار است. یکی از بهترین گزینه ها تی وی وال است که با قرار دادن آن بین اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری یا راهرو می توانید از آن به عنوان پارتیشن خانگی جدید استفاده کنید 

اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید و به دنبال آشنایی با برترین فروشگاه های آنلاین در این زمینه اید، پیشنهاد می کنیم مطلبی را که با عنوان معرفی برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید میز تلویزیون نوشته ایم، مطالعه بفرمایید.

با توجه به اینکه یکی از مهمترین و کانونی ترین قسمت ها در طراحی دکوراسیون داخلی، دیوار پشت تلویزیون یا تی وی وال است؛ متریال مختلفی از قبیل کناف، کاغذ دیواری، آجر، چوب، سنگ های طبیعی و مصنوعی به این منظور وجود دارد که انتخاب هر یک  با توجه به سلایق، نوع دکوراسیون و نوع فضا انجام می شود. شما می توانید بهترین و جدیدترین طرح های تی وی وال مدرن و شیک با قیمت مناسب و شرایط اقساط از فروشگاه بلج با آدرس اینترنتی www.bolej.ir خرید کنید. 

به پایان این مقاله از مجله تخصصی دکوراسیون پیت کت با معرفی جدیدترین طرح های دکور پشت تلویزیون با چوب رسیدیم. متشکریم که تا پایان در کنار ما بودید. خوشحال می شویم شما هم ایده های خود برای طراحی دکور این فضا را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید