خانه اتاق خواب چیدمان اتاق خواب استیکر دیواری؛ یک راه هوشمندانه و ارزان برای تزیین دیوار اتاق خواب

استیکر دیواری؛ یک راه هوشمندانه و ارزان برای تزیین دیوار اتاق خواب

زمان مطالعه : 

7 دقیقه

از بین ایده های جذاب و ارزانی که برای تزیین دیوارهای اتاق خواب وجود دارند، استفاده از انواع استیکر دیواری این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. از جمله دلایل این استقبال می توان به تنوع بالا، راحت بودن نصب استیکر، قیمت ارزان و جداسازی راحت در زمان تعویض آنها اشاره کرد.

در این مقاله از مجله اینترنتی پیت کت به بررسی سوالات شما در راستای استفاده از استیکرها در چیدمان اتاق خواب خواهیم پرداخت. اگر شما هم به دنبال استفاده از استیکر های دیواری جذاب برای اتاق خواب خود یا فرزند عزیزتان هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با هم سوالاتی که برای استفاده از استیکر ها در اتاق خواب برایمان پیش خواهد آمد را بررسی کنیم و همچنین بهترین مدل های استیکر دیواری مخصوص اتاق خواب را هم ببینیم. 


آیا می توان روی دیواری که به تازگی رنگ شده از استیکر استفاده کرد؟

اغلب توصیه می شود صبر کنید تا رنگ دیوار کاملا خشک شود و سپس از استیکرهای دیواری استفاده کنید. برای مطمئن شدن از اینکه رنگ روی دیوار کاملا خشک شده است، بهتر است تا 14 روز بعد از رنگ زدن دیوار صبر کنید. چرا که استفاده از استیکرها روی دیواری که به تازگی رنگ شده است، نتیجه بخش نخواهد بود. دلیل اینکه پیشنهاد می شود این مدت طولانی دست نگه دارید، بخاطر این است که گاهی اوقات به نظر می رسد که دیوار خشک شده در حالیکه نشده است.

رنگ کردن دیوار اتاق خواب


آیا نوع رنگ دیوار اتاق خواب تاثیری در ماندگاری استیکرها دارد؟

کیفیت و ماندگاری استیکرهای دیواری شما، به صورت قابل توجهی بستگی به نوع رنگ دیوارهای اتاق دارند. رنگ های مات یا اکلریک از مناسب ترین گزینه ها هستند.

استیکر دیواری عاشقانه برای اتاق خواب عروس


قبل از نصب استیکر روی دیوار اتاق چه نکاتی باید رعایت شوند؟

قبل از نصب توجه داشته باشید که هر یک از انواع مختلف استیکرها برای سطوح مشخصی قابل استفاده هستند. محل نصب باید تمیز، نرم و به دور از باد و باران باشد. همچنین از نصب استیکر روی سطوحی که دارای بافت های زیادی هستند، خودداری کنید.

استیکر دیوای اتاق خواب رمانتیک


آیا می توان در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی هم از استیکرها استفاده کرد؟

بله اتاق خواب تنها فضایی نیست که می توانید از استیکرها برای دکور آن استفاده کنید. می توانید برای دیگر بخش های منزل از جمله سرویس بهداشتی نیز از آنها استفاده کنید، اما نکاتی هستند که باید قبل از نصب حتما به آنها توجه کنید.  اول از همه دمای محیط است که در محل نصب نباید بالا برود. در مرحله ی بعد از اینکه دیوارها کاملا خشک هستند، مطمئن شوید.

استیکر دیواری سرویس بهداشتی

بیشتر بخوانید: 14 تکنیک فوق العاده برای تزیین دستشویی با وسایل ارزان 


آیا سطوحی هستند که نتوان از استیکر دیواری برای آنها استفاده کرد؟

استیکرها طوری طراحی شده اند که قابلیت چسبیدن به بسیاری از سطوح را داشته باشند، البته تا زمانیکه نرم و دارای بافت کمی باشند. سطوحی همچون فلزات صاف، شیشه، کاشی و دیوارهای رنگ شده از ایده آل ترین گزینه ها محسوب می شوند. 

استیکر دیواری اتاق کودک

اما استیکرها برای چسبیدن به سطوح ناصاف و زبر ساخته نشده اند. در مورد استفاده از استیکر روی کاغذ دیواری در نظر داشته باشید که این امکان برای برخی از انواع کاغذ دیواری ها وجود دارد اما بعدا جدا کردن آن از سطح کاغذدیواری دشوار خواهد بود. 


آیا می توان از استیکر های دیواری در فضای بیرون هم استفاده کرد؟

تا وقتی سطحی تمیز، خشک و صاف باشد، شما می توانید روی آن استیکر نصب کنید. اما فراموش نکنید ماندگاری استیکر دیواری در فضای باز هرگز برابر با ماندگاری آنها در فضاهای بسته نخواهد بود. چرا که در معرض باد و گرد و خاک و نور خورشید قرار می گیرند. 


چگونه استکیر را از روی دیوار اتاق جدا کنیم؟

جدا شدن استیکرها هیچ گونه آسیبی به سطوح نمی رساند اما از آنجا که همیشه باید احتیاط را رعایت کرد و همه احتمالات را در نظر گرفت، برای جدا کردن برچسب ها از سطوح می توانید از سشوار کمک بگیرید. در فواصل یک دقیقه ای باد گرم سشوار را روی برچسب بگیرید تا گرما چسب آن را از بین ببرد و راحت تر و سریع تر جدا شود. جدا سازی استیکرها بسیار راحت است. تنها کافی است از یک طرف با ناخن خود شروع به جدا کردن آن از سطح کنید. هرچه با دقت بیشتری و سرعت کمتری این کار را انجام دهید، سطح مورد نظر دست نخورده تر به نظر خواهد رسید. 

جداسازی استیکر از دیوار


استیکرها بر روی دیوار چقدر ماندگاری دارند؟

استیکرها می توانند تا زمانی که شما به آنها اجازه ی بودن روی دیوارها یا دیگر سطوح منزل را بدهید، باقی بمانند که البته اغلب افراد با توجه به اینکه هر روزه شاهد حضور طرح های جدیدتر و جذاب تری از استیکرها در بازار هستیم، بعد از مدتی که معمولا کمتر از سه سال است اقدام به تعویض آن می کنند. در واقع همه چیز بستگی به مراقبت های قبل از نصب استیکرها دارد. در صورتی که سطح کاملا خشک و بدون هرگونه آلودگی ای بوده، استیکرها تا برای مدتی بیشتر از سه سال نیز عمر خواهند کرد.

استیکر دیواری سه بعدی


استیکر های دیواری راهی آسان برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب

استیکرها از ساده ترین راه های ایجاد حس و حال یک سبک دکوراسیون خاص در اتاق خواب هستند. به عنوان مثال اگر از طرفداران سبک روستیک هستید، از استیکرهایی که طرح هایی مرتبط با طبیعت همچون گل ها و گیاهان یا حیوانات دارند می توانید کمک بگیرید. 

اگر سبک بوهمین را می پسندید ولی سبک دکوراسیون مدرن را برای اتاق خواب خود انتخاب کرده اید، می توانید با نصب استیکرهایی که تصاویری انتزاعی، نقل قول هایی کوتاه یا جملاتی متفاوت را دارا هستند، جلوه ای متفاوت به دکوراسیون اتاق خواب خود بخشید. اگر قصد استفاده از استیکر برای اتاق خواب کودک دارید، گزینه های زیادی پیش روی شما خواهند بود تا جایی که انتخاب برای شما دشوار خواهد بود.

استیکر دیواری سه بعدی اتاق کودک
در این مقاله به بررسی سوالات متداول شما در راستای نحوه ی استفاده از استیکرها برای تزیین دیوارهای اتاق خواب و دیگر سطوح منزل که امکان نصب استیکر روی آنها وجود دارد، پرداختیم. استیکرهایی که برخلاف رنگ یا دیگر عناصر تزیینی مورد استفاده برای سطوح، هزینه ی زیادی روی دست شما نمی گذارند و می توانید هر چند وقت یک بار به تعویض آنها بپردازید تا حس و حال متفاوتی به دکوراسیون اتاق خواب خود بخشید. شما نیز می توانید نظرات یا پیشنهادات خود را در ادامه با ما در مجله اینترنتی پیت کت به اشتراک بگذارید. اما لازم است بدانید که برای تزیین راحت و بدون درد سر و از همه مهم تر با کمترین خرج و مخارج اتاق خواب، استفاده از انواع استیکر های دیواری تنها راه ممکن نیست. راه و روش های زیادی وجود دارد که 9 راه برتر آن را در مقاله " خلاقیت در تزیین اتاق خواب به سبک پیت کت " بررسی کردیم. به شما پیشنهاد میکنیم برای داشتن بهترین دکوراسیون در اتاق خواب خود، حتما این مقاله را با دقت مطالعه کنید. 

خرید انواع استیکر دیواری برای اتاق خواب

در این مقاله با هم درباره انواع استیکر دیواری برای تزیین دیوار های اتاق خواب صحبت کردیم. نوبتی هم که باشه باید بریم سراغ معرفی یک مجموعه خوب با کلی مدل استیکر و برچسب دیواری که بتونید خیلی راحت ازشون خرید کنید و خیالتون بابت کیفیت و طرح هاشون راحت باشه. لطفا حتما به این مجموعه سر بزنید و مدل های استیکر هاشون رو ببینید
0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید