خانه آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک راهکارهای کلیدی برای داشتن یک آشپزخانه‌ سلطنتی به سبک کلاسیک

راهکارهای کلیدی برای داشتن یک آشپزخانه‌ سلطنتی به سبک کلاسیک

زمان مطالعه : 

4 دقیقه


در این مطلب به معرفی راهکارها و نکات کلیدی برای انتخاب وسایل و نحوه‌ی چیدمان آشپزخانه‌ های سلطنتی به سبک کلاسیک می‌پردازیم. اگر شما هم دوست دارید درباره این سبک بدانید، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.


زمانی که آشپزخانه کلاسیک با سلطنتی ادغام می شود، نتیجه ای که حاصل خواهد شد مظهر ظرافت، راحتی و کارایی برای آشپزخانه خواهد بود. این ادغام به قدری کاربردی خواهد بود که علاوه‌بر نسل جوان، برای سالمندان نیز قابل استفاده و کاربردی می باشد. بسیاری بر این باورند که طرفداران سبک کلاسیک، محافظه‌کارانی هستند که شهامت تجربیات جسورانه را ندارند ولی چنین نیست! چرا که سبک کلاسیک جزئیاتی دارد که هر فردی و با هر سلیقه‌ای را جذب می‌کند.

عکس دکوراسیون آشپزخانه

سبک کلاسیک در میان اقشار مختلف جامعه طرفداران بسیاری دارد و هیچ محدودیتی در بین طرفداران آنها وجود ندارد به طوری که حتی در آشپزخانه عروس نیز این سبک دیده می شود. طرفدارن سبک کلاسیک هیچ شک و تردیدی ندارند، چرا که این سبک مظهر هماهنگی، پایداری، اطمینان و راحتی است. آشپزخانه‌ های سلطنتی که به سبک کلاسیک دیزاین می‌شوند، تجسم ظرافت، کارایی و سادگی هستند. تمام این ویژگی‌ها در تناسب و هماهنگی با یکدیگرند و ظاهری ارگونومیک و گرم و صمیمی به آشپزخانه می‌دهند.



اقدامات لازم برای داشتن آشپزخانه‌ای سلطنتی به سبک کلاسیک

عکس آشپزخانه شیکوقتی برای طراحی آشپزخانه تصمیم به ترکیب سبک سلطنتی و کلاسیک می‌گیرید، می‌توانید مطمئن باشید که آشپزخانه‌ای باشکوه و مجلل خواهید داشت. چراکه ترکیب این سبک‌ها از خشک و رسمی به نظر رسیدن هر فضایی جلوگیری می‌کند و به آن گرما و صمیمیت می‌بخشد. 

سبک کلاسیک، بر پایه‌ی تناسب و هماهنگی استوار است و شامل دکوری‌ها و المان‌های مختلفی است که اکثرا نمای چوبی و مصنوعی دارند. رنگ‌های گرم، رنگ اصلی آشپزخانه‌های لوکسی که به سبک کلاسیک دیزاین می‌شوند هستند. علاوه ‌بر این برای جلوگیری از به هم ریختن هماهنگی و تعادل آشپزخانه، سعی کنید هنگام انتخاب تمام وسایل سراغ سبک کلاسیک بروید.
آشپزخانه‌ کلاسیک، ظاهر منحصربه‌فردی دارد و اثری از ظاهر سرد و بی‌روح سبک مینیمالیستی یا استفاده‌ی افراط‌گرایانه از تکنولوژی در آن‌ دیده نمی‌شود.

بهترین دکوراسیون آشپزخانه

وسایلی که در آشپزخانه‌ کلاسیک استفاده می‌شوند، مطابق با استاندارد های راحتی و کارایی و همچنین سلیقه‌، عادات و ترجیحات صاحب‌خانه هستند. این ویژگی، برای آشپزخانه یک حسن بزرگ محسوب می‌شود.

رنگ آشپزخانه، جَو حاکم بر آن را تعیین می‌کند. حال اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای زیباتر و مجلل‌تر داشته باشید، رنگ‌های بلوطی و گیلاسی را در اولویت قرار دهید.



مزایای ترکیب سبک سلطنتی و کلاسیک

عکس دکوراسیون داخلی آشپزخانه

از مزایای اصلی آشپزخانه‌های سلطنتی که به سبک کلاسیک طراحی می‌شوند، می‌توان به مرتبط ساختن فضاهای محدودشده به همدیگر، کیفیت عالی نسبت به آشپزخانه‌های مدرن، آرامش و راحتی اشاره کرد.

اصالت طرح‌ و الگو و غنای رنگ‌ و بافت‌ وسایل آشپزخانه‌های سلطنتی در سبک کلاسیک، تاکیدی بر زیبایی و ظاهر منحصربه‌فرد این آشپزخانه‌ها هستند.

نکته‌ی مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، هماهنگی رنگ‌های به‌کاررفته در دکور آشپزخانه است. همچنین لوله‌کشی آشپزخانه که علاوه بر کارایی، جنبه‌ی زیبایی دارد نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 

برای این که آشپزخانه‌ی شما در مجموع ظاهر زیبا و رضایت‌بخشی داشته باشد، باید علاوه بر توجه به هماهنگی رنگ‌ها، تمام اجزای آشپزخانه را طبق معیارهای سبک کلاسیک انتخاب کنید.

تضاد، مانند هر فضای دیگری به آشپزخانه‌های سلطنتی کلاسیک نیز زیبایی می‌بخشد و سلیقه‌ی صاحب‌خانه را برجسته‌ می‌کند.

عکس دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

در کنار همه‌ی این‌ها، از نورپردازی آشپزخانه غافل نشوید. المان‌های سبک کلاسیک در طول روز به کمک نور طبیعی جلوه‌ی بیشتری می‌یابند. برای روشن کردن آشپزخانه‌ در طول شب نیز به چراغ‌ یا لوستری مطابق معیارهای سبک کلاسیک نیاز دارید. اما نورپردازی آشپزخانه به استفاده از یک چراغ یا لوستر محدودید نیست و تنها زمانی اثر بخش خواهد بود که اصولی نورپردازی شود. ما در مطلب قبلی که در حوزه آشپزخانه منتشر کردیم به طور مفصل و دقیق به آموزش نورپردازی آشپزخانه پرداخیتم. به شما پیشنهاد می کنیم به عنوان آخرین گام برای داشتن آشپزخانه ای با دکوراسیون دلخواه و ایده آل این مطلب را با ریزبینی بالا مطالعه کنید. 


در پایان می‌توان ادعا کرد که به روش‌های بی‌شماری می‌توان سبک کلاسیک را در آشپزخانه‌های سلطنتی دخالت داد. تنها کافیست در انتخاب وسایل و اکسسوری‌ها درست عمل کنید.

شما با توجه به این مطلب الان با اصول اولیه رسیدن به یک آشپزخانه سلطنتی با سبک کلاسیک رسیده اید و به راحتی می توانید آشپرخانه خود را تزیین و دیزاین کنید. اما اگر با این وجود نتوانستید به نتیجه برسید که آیا آشپزخانه ای به سبک سلطنتی را دوست دارید یا خیر به شما پیشنهاد می دهیم که به مقاله 5 نکته طلایی برای تزیین آشپزخانه ای مدرن را که توسط گروه تحریریه مجله اینترنتی پیت کت آماده شده است، مطالعه کنید.به احتمال بسیار زیاد در نهایت شما می توانید تصمیم خود را برای سبک دکوراسیون آشپزخانه خود بگیرید. در این دو مقاله تصاویر به شما برای درک راحت تر المان ها کمک خواهد کرد، توجه بیشتری به تصاویر داشته باشید.

از این که تا انتهای این مطلب را مطالعه کردید، از شما سپاس گذاریم. نظر شما مخاطبین عزیز همیشه چراغ راه مجله پیت کت بوده است، پس لطفا نظرات خود درباره این مطلب و همچنین تجربیات درخشانتان را در رابطه با دکوراسیون آشپزخانه با ما در میان بگذارید.

0

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

خوشحالیم این مطلب برای شما مفید بوده‌، لطفا برای حمایت از ما آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

متاسفیم که این مطلب نتوانسته نظر شما را جلب کند. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید.

ثبت نظر

دیدگاه شما

ممکن است به این مطالب علاقه مند باشید